0 1 0 0 0 1.12.2010Kampania radiowa Panoramy FirmJeśli prowadzimy biznes, potrzebujemy klientów, ale jak ich zdobyć? Firmy prześcigają się w czasami abstrakcyjnych pomysłach, co wykorzystano w najnowszej kampanii radiowej Panoramy Firm. Grupą docelową akcji są reklamodawcy.
0 1 0 0 0 30.11.2010Andrzej Smolik ambasadorem programu whisky Johnnie WalkerAndrzej Smolik, jeden z najbardziej znanych polskich kompozytorów i producentów muzycznych, rozpoczął współpracę z marką Johnnie Walker jako ambasador programu „Keep Walking”.
2 1 0 0 0 30.11.2010Świąteczna kampania Allegro (wideo)Krawat, skarpetki, a może zestaw do golenia? Każdy z nas otrzymał kiedyś nietrafiony prezent. Świąteczna kampania portalu Allegro, przygotowana przez agencję kreatywną Gong, została oparta właśnie na takich założeniach.
0 1 0 0 0 30.11.2010Gala The One Awards po raz pierwszy w PolscePo raz pierwszy w historii ceremonia wręczenia nagród za najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane przez agencje z grupy Starcom MediaVest odbędzie się w Polsce. Gala konkursu The One Awards będzie miała miejsce w warszawskim Zamku Ujazdowskim 1 grudnia.
0 1 0 0 0 30.11.2010Wręczono wyróżnienia „Raportu CSR”Dziś odbyła się uroczystość wręczenia wyróżnień „Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” przez redakcję tygodnika „Gazeta Finansowa”. Wśród organizacji nagrodzonych za szczególne zaangażowanie w działalność CSR znalazły się m.in.: Jeronimo Martins Dystrybucja, Caritas Polska, redakcja „Super Expressu”, SKOK-i, PKP PLK SA i DOZ SA.
0 1 0 0 0 30.11.2010Nieznaczny spadek optymizmu konsumentówW listopadzie wskaźnik optymizmu konsumentów spadł o 1 pkt, osiągając poziom 88,2 pkt. Tak niewielka zmiana możne być interpretowana jako dalsza stabilizacja, po gwałtownym spadku nastrojów konsumenckich w sierpniu i wrześniu. Obecny wynik jest zbliżony do poziomu, jaki wskaźnik osiągnął w listopadzie ubiegłego roku (obecny pomiar jest wyższy o 1,3 pkt).
0 3 0 0 0 30.11.2010Kampania społeczna „Nie dostaniesz mnie!”„Nie dostaniesz mnie!” – to świadome wypowiedzenie wojny wirusowi HIV. Pod tym hasłem kryje się kampania społeczna promująca wykonywanie testów na obecność przeciwciał HIV. 1 grudnia, w Światowym Dniu AIDS, kampania teaserowa doczekała się rozwiązania.
0 1 0 0 0 30.11.2010Symetria wzięła udział w międzynarodowym badaniu użyteczności TwitteraAgencja Symetria uczestniczyła w międzynarodowym badaniu użyteczności. Prace miały na celu sprawdzenie, jak firmy komunikują się z klientami poprzez Twittera. Badanie zostało zlecone przez UX Alliance i brało w nim udział 40 specjalistów z 17 krajów świata.
0 1 0 0 0 30.11.2010Ranking najcenniejszych polskich marek 20101 grudnia „Rzeczpospolita” ogłosi wyniki VII edycji Rankingu najcenniejszych polskich marek – 2010. 2 grudnia dziennik, w ogólnopolskim nakładzie, opublikuje specjalny dodatek poświęcony rankingowi.
0 1 0 0 0 30.11.2010XIV edycja konkursu Dobroczyńca RokuDo 31 stycznia 2011 r. można nadsyłać zgłoszenia do konkursu Dobroczyńca Roku, promującego ideę społecznego zaangażowania firm.