0 2 0 0 0 9.03.2011„Czas na pieczarkę”Taką nazwę otrzymał projekt, w ramach którego Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych realizuje działania promujące swój flagowy produkt, jakim jest pieczarka. Projekt wystartował w październiku 2010 roku, a jego zakończenie przewidziano na tegoroczny wrzesień. Na początku marca br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna pod hasłem „Ja, pieczarka”.
0 1 0 0 0 9.03.2011Akcja wyborcza ciastek na FacebookuOd 9 marca Mastercook prowadzi akcję „Wybierz z nami Mastercookie”. Akcja oddawania głosów na najbardziej apetyczne ciasteczko z dziesięciu kandydujących trwa na stronie fanowskiej marki, poświęconej wypiekom. Głosować można przez najbliższe dwa tygodnie. Ciastko wybrane przez fanów stanie się symbolem facebookowej strony marki, a zarazem prezenterem akcji powiązanych z jej tematyką.
0 1 0 0 0 9.03.2011„Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” – akcja promocji czytelnictwa9 marca Empik inauguruje akcję promocji czytelnictwa: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”. Przez miesiąc za pośrednictwem specjalnej aplikacji na facebookowym profilu Empiku internauci będą mogli wziąć udział w konkursie i poprzez zdjęcia oraz filmy pokazać innym, że z książką dobrze się czują, zabierają ją w najróżniejsze miejsca i są dumni ze swojej czytelniczej pasji.
0 1 0 0 2 9.03.2011Adam Małysz twarzą kampanii marki Lotto7 marca w prasie, Internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się nowa kampania marki Lotto. Jej bohaterem jest Orzeł z Wisły, który przedstawia w niej swoje życiowe maksymy. Jednym z elementów kampanii będzie również udział marki w Konkursie skoków do celu Adama Małysza (26 marca).
0 1 0 0 0 9.03.2011„14 dni kuszenia” – akcja promująca narzędzia BoschNarzędzia Bosch kupione między 1 marca a 30 czerwca br., w ramach akcji „14 dni kuszenia”, można będzie zwrócić w ciągu 14 dni w sklepach Obi i Castorama, odzyskując całą zapłaconą kwotę. Kreacje promujące akcję przygotowała agencja Wizard.
0 1 0 0 0 9.03.2011Samsung zachęca: nadaj drukarce swój osobisty stylJak sprawić, by użyteczne, ale nudne urządzenie stało się „drukarką swojego pańcia” czy też „...swojej pańci”? Propozycja wysunięta w ramach kampanii Samsung to opatrzenie szarego pudełka osobistą naklejką. Akcja rozpoczęła się 8 marca i potrwa trzy miesiące.
0 1 0 0 0 9.03.2011Banku Pocztowego tournée po PolscePod koniec lutego zakończyła się trwająca ponad miesiąc akcja Banku Pocztowego. Był to roadtrip trzech samochodów marki Syrena, popularnie zwanych skarpetami, po czternastu wybranych miastach w Polsce. Wydarzenie wspierało kampanię banku pod hasłem „Skarpety na nogi, pieniądze na konto!”.
0 1 0 0 0 9.03.2011Barometr Komunikacji – mierzy wyniki działań PRMenedżerowie często rezygnują z pomiarów wyników firmowych działań PR ze względu na ograniczenia finansowe czy czasowe. Lekarstwem na te problemy ma być Barometr Komunikacji. To narzędzie, które pozwala na prowadzenie pomiarów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji. Jego twórcami są eksperci z agencji Exacto.
0 1 0 0 0 9.03.2011Ciszewski Financial Communications dla Gold FinanceFirma doradcza Ciszewski Financial Communications będzie odpowiedzialna za komunikację związaną z zakończeniem procesu inwestycyjnego Gold Finance – spółki specjalizującej się w doradztwie finansowym w zakresie kredytów, produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeń. Większościowe udziały w jej kapitale zakładowym objęła firma Sadie Investments.
0 1 0 0 0 9.03.2011Mężczyźni z IQ na Dzień KobietPod hasłem „Przebieraj w mężczyznach z IQ i pomóż nam pomagać!” agencja IQ Marketing realizuje specjalną akcję z okazji Dnia Kobiet.