1 1 0 0 0 28.02.2011Nowa kampania Gripexu (wideo)Rozpoczyna się kampania telewizyjna Gripexu V-Caps, najnowszego wariantu w portfolio marki. Spot reklamowy, którego jednym z bohaterów został robot sprowadzony z USA, przygotowano we współpracy z agencją reklamową S4.
0 1 0 0 0 28.02.2011Klienci inwestują w modelowanie ekonometryczneMacroscope OMD, dom mediowy należący do Omnicom Media Group, zacieśnia współpracę z kolejnymi klientami na polu projektów opartych o metody analiz statystycznych, pozwalających na pomiar i maksymalizację wartości reklamy.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowy produkt reklamowy Agencji Reklamy Polskiego Radia i Grupy Radiowej Time1 marca Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczynają sprzedaż nowego produktu – Highway FM. Tworzą go pakiet Total Time (sieci Eska, Eska Rock, Wawa, Vox FM) oraz stacje Polskiego Radia: Jedynka, Trójka i Czwórka.
0 1 0 0 0 28.02.2011Konferencja Brand It Up „Odśwież swoje spojrzenie na reklamę”Reklama to już nie tylko hasło, krótki spot telewizyjny czy wielkie billboardy na ulicach. Projekt Brand It Up powstał właśnie po to, aby pokazać studentom, jak bardzo zmienił się rynek reklamy oraz aby przedstawić jego nowe trendy. Dzięki współpracy z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi możliwe jest szerokie omówienie tej tematyki.
0 1 0 0 0 28.02.2011Digital One dla Pepsi TwistAgencja Digital One przygotowała działania reklamowe w internecie dla marki Pepsi Twist. Celem projektu internetowego jest wsparcie działań prowadzonych obecnie przez markę w innych mediach, w ramach kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem: "Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist" (szeroka paleta działań obejmuje m.in. reklamy w telewizji, outdoor, street sampling, hostessy w klubach, sampling w akademikach).
0 1 0 0 0 28.02.2011Augmented reality w akcji społecznej marki WiniaryMarka Winiary wykorzysta augmented reality – rozszerzoną rzeczywistość w ogólnopolskim programie edukacyjnym „Jedz smacznie i zdrowo”. Technologia łącząca obraz rzeczywisty z komputerowymi, wirtualnymi elementami zostanie użyta w trakcie roadshow. Ciężarówka z mobilną kuchnią odwiedzi pięćdziesiąt gimnazjów od 14 marca do 17 czerwca 2011 roku.
0 1 0 0 0 28.02.2011Kampania Społeczna Roku1 marca rusza trzecia już edycja konkursu Kampania Społeczna Roku, w którym przyznawane są nagrody i wyróżnienia za najbardziej skuteczne i interesujące kampanie realizowane w Polsce w ostatnim. Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym.
0 1 0 0 0 28.02.2011Żywe zwierzęta też potrzebują opieki22 lutego 2011 roku ruszyła kampania reklamowa zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Viva!, która od 2000 roku walczy o prawa zwierząt. Akcję przygotowała agencja Szwejkowski.
0 1 0 0 0 28.02.2011Bank rozpoczyna kampanię na nośnikach w hipermarkecieZ początkiem marca na nośnikach multimedialnych sieci OOH TV należącej do Call2Action startuje kampania Banku Millennium.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa agencja: Bed & Breakfast zmienia się w SkywalkerAgencja reklamowa Bed & Breakfast założona w 2008 r. przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego, przekształciła się w spółkę akcyjną i zmieniła nazwę na Skywalker. Firma powstała jako wspólne przedsięwzięcie Domu Inwestycyjnego Platinum Capital i partnerów niezależnej agencji reklamowej Bed&Breakfast.