Anna Dereszowska wspiera dzieci
  • 0
  • 1
10.03.2011

Anna Dereszowska wspiera dzieci

Anna Dereszowska została ambasadorem linii dermokosmetyków dla dzieci Balneum Baby Basic, dla której agencja interaktywna Ideacto prowadzi serwis Pielegnacjadziecka.pl oraz działania w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2011

„Loyalty Business Overview 2011” – narzędzia budowania lojalności

Pallad Media, wydawca Marketingu przy Kawie, przygotował publikację na temat programów lojalnościowych – „Loyalty Business Overview 2011”. Obejmuje ona m.in. następujące zagadnienia: wyniki badań uczestników programów lojalnościowych, rozwiązania informatyczne wspierające komunikację z uczestnikami programów, nagradzanie uczestników, multipartnerskie programy lojalnościowe, programy B2B. Zawiera ponadto listę firm zajmujących się obsługą programów lojalnościowych.

9 marca 2011