„Loyalty Business Overview 2011” – narzędzia budowania lojalności
  • 0
  • 1
10.03.2011

„Loyalty Business Overview 2011” – narzędzia budowania lojalności

Pallad Media, wydawca Marketingu przy Kawie, przygotował publikację na temat programów lojalnościowych – „Loyalty Business Overview 2011”. Obejmuje ona m.in. następujące zagadnienia: wyniki badań uczestników programów lojalnościowych, rozwiązania informatyczne wspierające komunikację z uczestnikami programów, nagradzanie uczestników, multipartnerskie programy lojalnościowe, programy B2B. Zawiera ponadto listę firm zajmujących się obsługą programów lojalnościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.03.2011

„Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy” – akcja promocji czytelnictwa

9 marca Empik inauguruje akcję promocji czytelnictwa: „Tu czy tam, z książką zawsze Ci do twarzy”. Przez miesiąc za pośrednictwem specjalnej aplikacji na facebookowym profilu Empiku internauci będą mogli wziąć udział w konkursie i poprzez zdjęcia oraz filmy pokazać innym, że z książką dobrze się czują, zabierają ją w najróżniejsze miejsca i są dumni ze swojej czytelniczej pasji.