0 1 0 0 0 23.08.2011TVP w telewizji IplaTelewizja Polska wybrała telewizję internetową Ipla jako partnera do dystrybucji w Internecie swoich programowych hitów z nowego sezonu. Widzowie mogą liczyć zarówno na archiwalne produkcje, jak i przedpremierowe odcinki seriali emitowanych tej jesieni na antenie TVP1 i TVP2.
1 1 0 0 1 23.08.2011Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” będą wspierać działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.
0 1 0 0 0 22.08.2011Telefony komórkowe dla seniorów promowane siłami sprzedaży CursoraCursor, spółka z Grupy Outsourcing Experts, realizuje projekt na rzecz Emporia Telekom: udostępnia swoją sieć przedstawicieli handlowych i rozszerza jej zasięg o punkty sprzedaży telefonów komórkowych w całej Polsce. Głównym zadaniem Cursora będzie zwiększenie sprzedaży w salonach operatorów sieci komórkowych w Polsce produktów austriackiej firmy – telefonów komórkowych marki Emporia przeznaczonych dla seniorów.
0 1 0 0 0 22.08.2011Nowa linia wizerunkowa dla ZAK SANa przełomie lipca i sierpnia rozpoczęło się wdrażanie nowej graficznej linii wizerunkowej dla ZAK SA, jednej z największych firm branży chemicznej w Polsce. Nowa linia ma na celu przede wszystkim wzmocnienie wizerunku
0 1 0 0 0 22.08.2011Enea wybiera w przetargu współpracujące agencje badawczeWe wrześniu Enea rozstrzygnie przetarg i wyłonieni agencje do badań marketingowych. Przetarg ten jest jednym z elementów prowadzonego procesu standaryzacji komunikacji korporacyjnej i marketingu w Grupie Enea. W dalszej kolejności zostaną wyłonieni następni partnerzy: agencja reklamowa, dom mediowy i agencja eventowa.
0 1 0 0 0 22.08.2011Tyskie i charytatywny BeerFestPo raz szósty marka Tyskie organizuje największy piwny festiwal w Polsce. BeerFest 2011 będzie uroczystym zwieńczeniem akcji dobroczynnej na Śląsku, dzięki której powstaną biesiadne altany w chorzowskim Parku. Dwudniowe święto pod hasłem „Postaw na biesiadę!” odbędzie się w dniach 27–28 sierpnia na Polach Marsowych w Chorzowskim Parku Kultury i Wypoczynku.
0 1 0 0 0 22.08.2011Darmowy Internet za reklamy w telefonii MovaAbonenci telefonii Mova mogą korzystać od sierpnia z Internetu w zamian za otrzymywanie reklam. Mają pełny dostęp do zasobów Internetu ze swojego telefonu. Usługa skierowana jest przede wszystkim do użytkowników serwisów informacyjnych i społecznościowych.
0 1 0 0 0 22.08.2011Czwarta edycja kampanii społecznej „Lepszy start dla twojego dziecka”Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) od 2008 r. prowadzi kampanię „Lepszy start dla Twojego dziecka”, której celem jest informowanie kobiet w ciąży o zagrożeniach wynikających ze spożywania alkoholu. W kolejnej edycji znów uczula przyszłe matki na temat szkodliwości alkoholu w czasie ciąży. W 2011 r. organizacja rozda ponad 800 tys. ulotek, znakomitą większość z nich dystrybuując przy testach ciążowych.
0 1 0 0 0 22.08.2011Twenty Four Seven PR dla Robert BoschZ początkiem sierpnia 2011 roku, dział elektronarzędzi spółki Robert Bosch, należącej do Grupy Bosch w Polsce, rozpoczął współpracę z agencją Twenty Four Seven PR. Do zadań agencji będą należeć m.in. relacje z mediami, komunikacja linii zielonej elektronarzędzi oraz działania wspierające wprowadzanie nowości w danej kategorii produktów na rynek polski. Agencja pozyskała klienta w drodze przetargu.
0 1 0 0 4 22.08.2011Polski hydraulik w promocji ValvexW Internecie ruszyła kampania promocyjna producenta armatury, firmy Valvex. Do udziału w kampanii zaproszono modela Piotra Adamskiego, który przed kilkoma laty wcielił się w postać „polskiego hydraulika”, a obecnie będzie twarzą kampanii.