Espresso

23 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
23.08.2011

Rusza trzecia edycja kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!” (wideo)

Kampanię „Mamo, tato, wolę wodę!” będą wspierać działania reklamowe. 22 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów telewizyjnych, została także uruchomiona odświeżona wersja serwisu www.wolewode.pl z grami i zabawami dla dzieci oraz poradami dla rodziców. W ramach kampanii w drugiej połowie września do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie całej Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody.

22 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2011

Telefony komórkowe dla seniorów promowane siłami sprzedaży Cursora

Cursor, spółka z Grupy Outsourcing Experts, realizuje projekt na rzecz Emporia Telekom: udostępnia swoją sieć przedstawicieli handlowych i rozszerza jej zasięg o punkty sprzedaży telefonów komórkowych w całej Polsce. Głównym zadaniem Cursora będzie zwiększenie sprzedaży w salonach operatorów sieci komórkowych w Polsce produktów austriackiej firmy – telefonów komórkowych marki Emporia przeznaczonych dla seniorów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.08.2011

Czwarta edycja kampanii społecznej „Lepszy start dla twojego dziecka”

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) od 2008 r. prowadzi kampanię „Lepszy start dla Twojego dziecka”, której celem jest informowanie kobiet w ciąży o zagrożeniach wynikających ze spożywania alkoholu. W kolejnej edycji znów uczula przyszłe matki na temat szkodliwości alkoholu w czasie ciąży. W 2011 r. organizacja rozda ponad 800 tys. ulotek, znakomitą większość z nich dystrybuując przy testach ciążowych.

Poprzednie Następne