Espresso

16 sierpnia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2011

Kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK” (wideo)

Na zlecenie Stowarzyszenia Życie po Przeszczepie przygotowana została kolejna odsłona kampanii „Transplantacja – jestem na TAK”. Jej celem jest propagowanie społecznej akceptacji dla transplantacji oraz przekonanie Polaków do podpisywania tzw. oświadczenia woli (zgody na pobranie po śmierci narządów na przeszczepy). Realizatorem działań jest, podobnie jak w poprzednich latach, agencja reklamowa Goahead.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.08.2011

Alior Bank rozwija sieć placówek partnerskich

Otwierając placówkę partnerską Alior Banku, można liczyć na wypłacany do końca roku ryczałt w wysokości 12 tys. złotych do wykorzystania na cele związane z adaptacją lokalu, a także na wsparcie sprzętowe i reklamowe. To specjalna oferta Banku dla nowych partnerów, szczególnie z mniejszych miejscowości. W miastach poniżej 30 tys. mieszkańców partnerzy mogą liczyć na wyłączność współpracy z Alior Bankiem.

15 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.08.2011

II Konferencja Market Segmentation – narzędzia, metody i strategie efektywnego wdrożenia segmentacji

22 i 23 września br. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się druga edycja konferencji Market Segmentation. Sukces pierwszej edycji potwierdził, że nadeszła era personalizacji każdego komunikatu przekazywanego klientowi. Liczba uczestników była dowodem na to, że każda firma poszukuje właściwych kryteriów podziału rynku oraz nowych narzędzi i metod dotarcia do niewykorzystanych nisz rynkowych. Podczas tegorocznej konferencji można będzie poznać wszystkie aspekty wdrożenia segmentacji oraz efektywne narzędzia wspierające ten proces.

Poprzednie Następne