Czwarta edycja kampanii społecznej „Lepszy start dla twojego dziecka” - Marketing przy Kawie
Czwarta edycja kampanii społecznej „Lepszy start dla twojego dziecka”
  • 0
  • 1
22.08.2011

Czwarta edycja kampanii społecznej „Lepszy start dla twojego dziecka”

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) od 2008 r. prowadzi kampanię „Lepszy start dla Twojego dziecka”, której celem jest informowanie kobiet w ciąży o zagrożeniach wynikających ze spożywania alkoholu. W kolejnej edycji znów uczula przyszłe matki na temat szkodliwości alkoholu w czasie ciąży. W 2011 r. organizacja rozda ponad 800 tys. ulotek, znakomitą większość z nich dystrybuując przy testach ciążowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2011