Polski hydraulik w promocji Valvex
  • 0
  • 1
22.08.2011

Polski hydraulik w promocji Valvex

W Internecie ruszyła kampania promocyjna producenta armatury, firmy Valvex. Do udziału w kampanii zaproszono modela Piotra Adamskiego, który przed kilkoma laty wcielił się w postać „polskiego hydraulika”, a obecnie będzie twarzą kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Grzegorz

13 lat temu

Świetny przykład na pomysł bez strategiii...

Kto wymyślił, żeby wykorzystać zapomnianego modela, który z 7 lat temu był rozpoznawalny ale TYLKO I WYŁĄCZNIE w bardzo określonym kontekście iżartownie-turystycznym? Żaden z niego fachowiec - więc trwałości i jakości nie sprzeda , nie kojarzy się z żadnym livestylem więc nie sprzeda też tego. Słabo.

Rozwiń komentarze

22 sierpnia 2011