0 1 0 0 0 23.08.2011Eurotel SA z ŁubuDubu PRAgencja zajmie się m.in. relacjami inwestorskimi spółki, relacjami z mediami oraz dalszym budowaniem wizerunku spółki. Budżet został przekazany agencji w wyniku rozstrzygniętego w sierpniu przetargu. Umowa została podpisana na rok. Firma nie ujawnia nazw pozostałych agencji biorących udział w przetargu.
0 1 0 0 0 23.08.2011Grupa 3 dla PattexAgencja w ramach zdobytej obsługi marki Pattex (Henkel) przygotowała materiały promocyjne dla konkursu „Klej i wygraj!”
0 1 0 0 0 23.08.2011Loycon wyłącznym przedstawicielem PWPW w PolsceFirma Loycon podpisała umowę na wyłączność jako przedstawiciel zabezpieczeń oferowanych przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych dla druków wykorzystywanych w programach lojalnościowych w Polsce.
0 1 0 0 0 23.08.2011Raport o marnowaniu czasu w agencjach bez metodykiZ opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników firm marketingowych ma poczucie, że często lub bardzo często traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do zarządzania prowadzonymi projektami. Raport został przygotowany przez twórców oprogramowania do zarządzania projektami przy wsparciu fundacji Komunikacja 2.0.
0 1 0 0 0 23.08.2011Marka Krakus promocjami świętuje 60-lecieWędliniarska marka Krakus, jedna z najstarszych polskich marek, z okazji swoich urodzin organizuje promocję, w której można wygrać atrakcyjne nagrody, w tym wycieczki do USA. Promocja startuje od 22 sierpnia i jest jednym z elementów obchodów jubileuszowych.
1 1 0 0 0 23.08.2011„Zrelasuj się” – kampania zachęcająca do wizyty w lesie (wideo)Ruszyła wakacyjna kampania promocyjna Lasów Państwowych „Zrelasuj się”. Pod tym hasłem kryje się szereg działań mających uświadomić zagrożenia wynikające z codziennego stresu oraz wskazać na las jako na najlepsze „centrum dla skołatanych nerwów”.
2 1 0 0 7 23.08.2011Młodzieżowa reklama środka na pryszcze (wideo)Nowa reklama środka na trądzik Visaxinum produkcji Aflofarm wykorzystuje młodzieżowy slang oraz nietuzinkowe plenery w Łodzi.
1 1 0 0 0 23.08.2011Ruszyła kampania ECCO Walkathon (wideo)Głównym elementem kampanii są działania w mediach społecznościowych oraz spot emitowany w telewizji i Internecie. Tak jak w poprzednich edycjach wydarzenia, za każdy kilometr przebyty podczas spaceru 10 września firma przekaże 4 zł na rzecz wybranej przez uczestników fundacji.
0 5 0 0 0 23.08.2011Kampania MetLife Amplico „Chce mi się chcieć”Trwa kampania MetLife Amplico pod hasłem „Chce mi się chcieć”. Akcja wystartowała w maju i potrwa do 23 grudnia. Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl. Można na niej uzyskać informacje o akcji, a także znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym już „chce się chcieć”. Cała akcja wspierana jest kampanią w Internecie, której kolejna odsłona rozpocznie się we wrześniu i będzie kontynuowana do grudnia.
1 1 0 0 0 23.08.2011Kampania Sagi z misiokubkami (wideo)Od 16 sierpnia trwa nowa kampania herbaty Saga z portfolio Unilevera. Animowana reklama zachęca do kolekcjonowania kubków z charakterystycznymi maskotkami tej marki – misiami.