Espresso

23 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Raport o marnowaniu czasu w agencjach bez metodyki

Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników firm marketingowych ma poczucie, że często lub bardzo często traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do zarządzania prowadzonymi projektami. Raport został przygotowany przez twórców oprogramowania do zarządzania projektami przy wsparciu fundacji Komunikacja 2.0.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2011

Kampania MetLife Amplico „Chce mi się chcieć”

Trwa kampania MetLife Amplico pod hasłem „Chce mi się chcieć”. Akcja wystartowała w maju i potrwa do 23 grudnia. Główną platformą komunikacji jest strona internetowa www.chcemisiechciec.pl. Można na niej uzyskać informacje o akcji, a także znaleźć inspiracje, którymi podzielili się ci, którym już „chce się chcieć”. Cała akcja wspierana jest kampanią w Internecie, której kolejna odsłona rozpocznie się we wrześniu i będzie kontynuowana do grudnia.

Poprzednie Następne