Raport o marnowaniu czasu w agencjach bez metodyki - Marketing przy Kawie
Raport o marnowaniu czasu w agencjach bez metodyki
  • 0
  • 1
23.08.2011

Raport o marnowaniu czasu w agencjach bez metodyki

Z opublikowanego właśnie raportu Barometr Project Management wynika, że aż 44% pracowników firm marketingowych ma poczucie, że często lub bardzo często traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do zarządzania prowadzonymi projektami. Raport został przygotowany przez twórców oprogramowania do zarządzania projektami przy wsparciu fundacji Komunikacja 2.0.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2011