0 3 0 0 0 24.08.2011Studenci o Coca-Coli i PepsiZe spotkaniami z przyjaciółmi oraz w rodzinnym gronie najczęściej kojarzona jest Coca-Cola. Pepsi stawia na sport. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego w czerwcu br. przez studentów i wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Opiekunem naukowym badania był dr Waldemar Rydzak.
0 1 0 0 0 24.08.2011Trzech na czterech Polaków zna T-MobileWyniki badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC wskazują, że 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Taki poziom rozpoznawalności marki po dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej prowadzonej w całej Polsce.
0 1 0 0 0 24.08.2011Nowa kampania Lecha PoznańOd 15 sierpnia trwa akcja outdoorowa Lecha Poznań, poświęcona sprzedaży karnetów oraz podkreśleniu 90-lecia istnienia klubu. W ramach kampanii w całym Poznaniu pojawiły się 52 billboardy, 30 citylightów oraz plakaty w tramwajach.
1 1 0 0 6 24.08.2011Dociekliwi sprawdzają jakość McDonald’s (wideo)24 sierpnia br. McDonald’s Polska rozpoczyna nową, ogólnopolską kampanię wizerunkową. Jej celem jest podkreślanie wysokiej jakości, wartości odżywczych, naturalnych składników i procesu przygotowania produktów serwowanych w lokalach tej sieci.
0 1 0 0 0 24.08.2011Rozpoczęcie zgłoszeń do polskich MIXX Awards 2011IAB Polska po raz piąty organizuje konkurs kreatywny MIXX na najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane w Internecie. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września do godz. 17.00, a finał konkursu odbędzie się 8 listopada na uroczystej gali w warszawskiej hali MT Polska.
0 3 0 0 0 24.08.2011Sesja jak z domówki w kampanii Big StarArtystyczna warszawska Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu wolności artystycznej i designerskiej, stała się tłem do prezentacji jesienno-zimowej kolekcji marki Big Star. Autorką sesji fotograficznej do kampanii „Free Choice. Free Life!” jest Agata Pospieszyńska. Po raz pierwszy od wielu lat sesja realizowana była w Polsce. Jej efekty od 1 września widoczne będą w siedmiu największych ośrodkach miejskich.
0 1 0 0 0 24.08.2011W jakich firmach chcą pracować polscy specjaliści i menedżerowie?Wyniki drugiej edycji badania Antal International dotyczącego najbardziej pożądanych pracodawców pokazują, że specjaliści i menedżerowie z różnych branż wciąż wskazują zatrudnienie w korporacjach lub firmach międzynarodowych jako najbardziej atrakcyjne. Dla pracowników tego szczebla ważne są przede wszystkim wielkość i prestiż firmy oraz styl zarządzania i kultura organizacyjna. Wiedzę o firmie zdobywają z biuletynów informacyjnych firm i od znajomych pracujących w danym przedsiębiorstwie.
0 1 0 0 0 23.08.2011Agencja Hard & Smart dla sieci hurtowni EurocashAgencja należąca do grupy Hands, będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę nowej edycji akcji promocyjnej „Pewniak” w sieci hurtowni Eurocash. Firma zajmie się kreacją, produkcją materiałów promocyjnych oraz zakupem nagród i gadżetów dla zwycięzców. Cała akcja zostanie przeprowadzona pod hasłem „Pewniak 07 po nagrody zgłoś się” i będzie utrzymana w klimacie polskiego kina.
0 1 0 0 0 23.08.2011Historyczna butelka Coca-Coli do Whoppera23 sierpnia we wszystkich restauracjach Burger King w Polsce rozpoczęła się promocja Burger King i Coca-Coli. Kto zamówi powiększony zestaw Whopper otrzyma w prezencie historyczną butelkę Coca-Coli. Jest to wzór szklanej butelki o pojemności 250 ml, zaprojektowanej przez Hutchinsona w 1899 roku.
0 1 0 0 0 23.08.2011Nagrody za tworzenie treści w portalu kulinarnymPortal kulinarny Gotujmy.pl (spółka Next.pl, grupa Next Infor) proponuje swoim użytkownikom program punktowy pod hasłem „Gotujmy z nagrodami”. Punkty można otrzymać za dodawanie przepisów, porad, stworzenie książki kucharskiej oraz awanse w hierarchii kuchennej portalu.