0 1 0 3.01.2012Połączenie Aster i UPC2 stycznia nastąpiło połączenie dwóch firm – Aster i UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska.
0 1 0 3.01.2012Payback wspiera promocję filmu „Kot w Butach”Z początkiem 2012 roku United International Pictures i Payback intensyfikują współpracę. Promocja kolejnych filmów UIP z udziałem programu bonusowego rozpocznie się od „Kota w Butach”.
0 1 0 3.01.2012Guuli.pl wybrał agencję PRMultipartnerski program lojalnościowy Guuli.pl podjął współpracę z agencją 5tka PR & Marketing Szeptany. Agencja zajmie się działaniami wizerunkowymi z obszaru media relations i social media.
0 1 0 3.01.2012PTK Centertel ukarana przez UKE30 grudnia prezes UKE nałożył na Polską Telefonię Komórkową Centertel karę w wysokości 5 mln zł za niewypełnienie obowiązku uzyskania zgody abonentów lub użytkowników końcowych sieci telekomunikacyjnej PTK na używanie automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego.
0 1 0 3.01.2012Zimowa promocja w McDonald’s3 stycznia rozpoczęła się promocja w McDonald's. Restauracje ponownie oferują ubiegłoroczne menu – Kanapkę Drwala, Kanapkę Zbójnicką, Serki Góralskie oraz Frytki Zakręcone.
0 1 0 3.01.2012Kondrat, Szyc i inni w obsadzie „Kreskostorii Polski”Pierwszy odcinek „Kreskostorii Polski” – serialu, którego reżyserem i scenarzystą jest Bartek Kędzierski – trafi na ekrany kin 5D 20 stycznia. Pilotażowy odcinek serii zostanie wyemitowany w sieci kin 5D Extreme w całej Polsce.
0 4 0 3.01.2012„Ciekawsza strona kobiecości” na Wirtualnej PolsceWirtualna Polska rozpoczyna kampanię promocyjną witryny kobieta.wp.pl: „Ciekawsza strona kobiecości”. Celem akcji jest nawiązanie relacji z użytkowniczkami i przywiązanie ich do marki. Działania promocyjne obejmą prasę, radio oraz Internet i będą prowadzone przez cały styczeń.
0 1 0 3.01.2012Podsumowanie kampanii oliwy MoniniCelem ostatniej kampanii reklamowej marki Monini było ukazanie firmy jako producenta wysokiej jakości produktów oraz podkreślenie kulinarnych zalet oliwy extra vergine – smaku oraz uniwersalności zastosowań .
2 1 0 3.01.2012Wędrujące laptopy i smartfony w kampanii T-Mobile (wideo)W najnowszych spotach marki T-Mobile najtańsze urządzenia z billboardów konkurencji dosłownie przechodzą do oferty T-Mobile.
0 1 0 3.01.2012Agencja Promocji Regionu Andaluzji wybrała agencję PRAgencja Promocji Regionu Andaluzji podpisała półroczny kontrakt z Made in PR. Obie firmy będą współpracować nad projektem „Hiszpański w Andaluzji”, którego celem jest promocja turystyki wyjazdowej do Andaluzji połączona z nauką hiszpańskiego.