0 1 0 0 0 7.09.2011Kampania społeczna Mazury Cud Natury na antenach Polskiego RadiaNa kilka tygodni przed ogłoszeniem listy 7 Nowych Cudów Natury przez szwajcarską Fundację New7Wonders, Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego rozpoczyna 8 września kampanię społeczną w Polskim Radiu. W ramach kampanii na antenach radiowej Jedynki, Dwójki, Trójki i Czwórki zostanie wyemitowane 160 półminutowych spotów promocyjnych. Koszt kampanii medialnej wartej blisko 350 tys. złotych pokrywa w całości Polskie Radio.
0 1 0 0 0 7.09.2011Licytacja powierzchni reklamowych dla KOPDKomitet Ochrony Praw Dziecka zaprasza firmy do wzięcia udziału w licytacji charytatywnej. Przedmiotem licytacji są powierzchnie reklamowe w czołowych polskich tytułach prasowych. Od 12 września można licytować powierzchnie w „Gazecie Wyborczej”, „Polityce” oraz „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Cena wywoławcza powierzchni zaczyna się już od 20% ich rynkowej wartości.
0 1 0 0 0 6.09.2011Wspólny exit poll OBOP-u dla TVP i TVN24TNS OBOP przeprowadzi badanie osób wychodzących z lokali wyborczych podczas wyborów parlamentarnych 9 października br. na wspólne zlecenie dwóch nadawców: TVN24 oraz TVP. Szczegółowe wyniki tego badania oraz informacje o samym badaniu zostaną przedstawione podczas wieczorów wyborczych na antenach tych stacji.
0 1 0 0 0 6.09.2011Gemius zacieśnia współpracę z ZenithOptimedia i Starcom Mediavest GroupFirma badawcza Gemius podpisała regionalną umowę o współpracy z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group, zrzeszonymi w Publicis Groupe. Umowa dotyczy świadczenia zaawansowanych usług adserwerowych – emisji oraz pomiaru kampanii internetowych w Polsce, Bułgarii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.
0 1 0 0 0 6.09.2011LogoLounge o markach Empik i BPHSłynny amerykański katalog LogoLounge po raz pierwszy opisał na swoich łamach proces rebrandingu dwóch polskich marek. Wyróżnione zostały prace dla sieci sklepów Empik i banku BPH, które powstały w agencji BNA (Brand Nature Access).
1 1 0 0 0 6.09.2011Lech Poznań zaprasza na swój mecz z Wisłą Kraków (wideo)Lech Poznań, który w sierpniu prowadził kampanię w związku ze swoim 90-leciem, promuje też poszczególne ważne mecze. Przed piątkowym (9 września) spotkaniem na własnym boisku z Wisłą Kraków zwraca się w spocie do każdego ze swych kibiców: „Zostań dwunastym zawodnikiem Kolejorza”.
1 1 0 0 0 6.09.2011Greenpeace ogłasza konkurs na reklamę atakującą Volkswagena (wideo)17 września rozpocznie się konkurs organizacji ekologicznej Greenpeace na reklamę atakującą producenta samochodów, firmę Volkswagen. Ekolodzy, oskarżający niemiecki koncern o hipokryzję, oferują zwycięzcy 5 tys. funtów... na realizację spotu do kolejnej kampanii. Film, który ma trwać minutę, może być inspirowany filmem Greenpeace wymierzonym w VW lub stanowić zupełnie nową produkcję.
0 1 0 0 0 6.09.2011ClickMatic – pierwszy polski AdExchangeGrupa ClickAd uruchomiła ClickMatic – pierwszą polską platformę typu AdExchange wykorzystującą audience targeting – najbardziej złożony model docierania do grupy docelowej w internetowej reklamie odsłonowej.
0 1 0 0 0 6.09.2011Kampania mobilnego konta iPKORozpoczęta kampania konta iPKO ma dotrzeć do młodych ludzi korzystających z Internetu w telefonach komórkowych. Zaplanowane na miesiąc działania promocyjne obejmują reklamę w formie aplikacji na telefon komórkowy, SMS-y oraz kampanie banerowe w serwisach lajt.
0 1 0 0 0 6.09.2011Rośnie liczba radiowych heavy userówJuż co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys.