LogoLounge o markach Empik i BPH
  • 0
  • 1
6.09.2011

LogoLounge o markach Empik i BPH

Słynny amerykański katalog LogoLounge po raz pierwszy opisał na swoich łamach proces rebrandingu dwóch polskich marek. Wyróżnione zostały prace dla sieci sklepów Empik i banku BPH, które powstały w agencji BNA (Brand Nature Access).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54569 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Greenpeace ogłasza konkurs na reklamę atakującą Volkswagena (wideo)

17 września rozpocznie się konkurs organizacji ekologicznej Greenpeace na reklamę atakującą producenta samochodów, firmę  Volkswagen. Ekolodzy, oskarżający niemiecki koncern o hipokryzję, oferują zwycięzcy 5 tys. funtów... na realizację spotu do kolejnej kampanii. Film, który ma trwać minutę, może być inspirowany filmem Greenpeace wymierzonym w VW lub stanowić zupełnie nową produkcję.