1 1 0 0 0 7.09.2011Banki SGB pokazują, że rosną na zaufaniu (wideo)Przez cały wrzesień prowadzona będzie telewizyjna kampania wizerunkowa banków spółdzielczych SGB, pod hasłem „Rosną na zaufaniu”. Spot reżyserowany przez Tadeusza Śliwę przekonuje Polaków do korzystania z usług placówek Spółdzielczej Grupy Bankowej.
0 1 0 0 0 7.09.2011Centrum Klima uruchomiło program lojalnościowyCentrum Klima, producent i dystrybutor systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotował dla swoich klientów program lojalnościowy CK Gift.
0 1 0 0 0 7.09.2011PR Time dla Casus FinanseWrocławska agencja PR Time podpisała umowę z Grupą Casus Finanse, jedną z większych ogólnopolskich firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami. Agencja zajmie się budową wizerunku klienta w mediach.
0 1 0 0 0 7.09.2011Yonelle Zwolińska Beauty Institute z Kostrzewa PRYonelle Zwolińska Beauty Institute to kolejny, trzeci autorski projekt Jolanty Zwolińskiej – kreatorki kosmetycznych marek sukcesu (wcześniej Soraya, Dermika). Z początkiem września instytut rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencja będzie prowadzić całościową komunikację public relations.
0 1 0 0 0 7.09.2011Dwie agencje w finale przetargu na obsługę marki LeżajskGrupa Żywiec ogłosiła przetarg mający na celu wyłonienie agencji do obsługi ATL marki regionalnej Leżajsk. Do przetargu zaproszono trzy agencje: Ogilvy, Young & Rubicam oraz PZL. Prezentacje pomysłów odbyły się w ubiegłym tygodniu.
0 1 0 0 0 7.09.2011InternetBeta 2011 już za tydzieńOd 14 do 16 września w Rzeszowie odbywać się będzie konferencja InternetBeta 2011. To już trzecia edycja interdyscyplinarnej konferencji, której cel to wymiana myśli, opinii i doświadczeń praktyków branży w zakresie najnowszych i dominujących trendów w Internecie oraz możliwych kierunków rozwoju Sieci.
0 1 0 0 0 7.09.2011Koniec współpracy FoodCare z Ad Rem PRZ końcem sierpnia formalnie dobiegła końca współpraca między agencją Ad Rem PR a firmą FoodCare. Producent marek Frugo, Fitella, Gellwe, Black, N-gine i 4move współpracował z agencją przez ostatnie pół roku.
0 1 0 0 0 7.09.2011Unicorn Media dla V Group SAAgencja Unicorn Media nawiązała współpracę z V Group SA, grupą kapitałową działająca w branży telefonii komórkowej. W ramach podpisanej umowy agencja poprowadzi działania media relations wspierające działalność korporacyjną spółki.
0 1 0 0 0 7.09.2011Edenred Polska z Made in PRAgencja Made in PR podjęła współpracę z firmą Edenred Polska. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa PR obejmująca strategiczne doradztwo komunikacyjne, prowadzenie biura prasowego oraz rozwijanie relacji B2B.
1 1 0 0 0 7.09.2011Kampania Hojo.pl (wideo)Dom mediowy MediaOn zrealizuje kampanię wprowadzającą na rynek nowy serwis Hojo.pl. Kampania, prowadzona w telewizji (wyłącznie stacje niszowe i tematyczne) oraz Internecie, potrwa do końca września.