Kampania mobilnego konta iPKO
  • 0
  • 1
6.09.2011

Kampania mobilnego konta iPKO

Rozpoczęta kampania konta iPKO ma dotrzeć do młodych ludzi korzystających z Internetu w telefonach komórkowych. Zaplanowane na miesiąc działania promocyjne obejmują reklamę w formie aplikacji na telefon komórkowy, SMS-y oraz kampanie banerowe w serwisach lajt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54596 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Nazwa.pl zachęca: „Przejdź na boską stronę”

5 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Nazwa.pl. Działania mają charakter sprzedażowo-wizerunkowy: promują nowy produkt firmy, noszący nazwę Strony WWW, a także przedstawiają nowy wizerunek marki. Kampania „Przejdź na boską stronę”, obejmująca prasę, reklamy odsłonowe oraz stronę produktową,  przygotowana została we współpracy z krakowską agencją marketingu zintegrowanego Trendmaker. 

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Michalczewski i FoodCare prześcigają się w pozwach

2 września w Sądzie Okręgowym w Krakowie Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła pozew przeciwko spółce FoodCare o zapłatę zaległego wynagrodzenia (ponad 10 mln zł) z tytułu umowy dotyczącej oznaczenia Tiger. Z kolei firma z Zabierzowa złożyła w krakowskim sądzie pozew o odszkodowanie (20 mln zł) za straty, które poniosła w wyniku zakazu produkcji napoju na wniosek Michalczewskiego i jego fundacji.