Rośnie liczba radiowych heavy userów
  • 0
  • 1
6.09.2011

Rośnie liczba radiowych heavy userów

Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54560 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Nazwa.pl zachęca: „Przejdź na boską stronę”

5 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Nazwa.pl. Działania mają charakter sprzedażowo-wizerunkowy: promują nowy produkt firmy, noszący nazwę Strony WWW, a także przedstawiają nowy wizerunek marki. Kampania „Przejdź na boską stronę”, obejmująca prasę, reklamy odsłonowe oraz stronę produktową,  przygotowana została we współpracy z krakowską agencją marketingu zintegrowanego Trendmaker. 

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Michalczewski i FoodCare prześcigają się w pozwach

2 września w Sądzie Okręgowym w Krakowie Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła pozew przeciwko spółce FoodCare o zapłatę zaległego wynagrodzenia (ponad 10 mln zł) z tytułu umowy dotyczącej oznaczenia Tiger. Z kolei firma z Zabierzowa złożyła w krakowskim sądzie pozew o odszkodowanie (20 mln zł) za straty, które poniosła w wyniku zakazu produkcji napoju na wniosek Michalczewskiego i jego fundacji.