0 1 0 0 0 6.09.2011Nazwa.pl zachęca: „Przejdź na boską stronę”5 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Nazwa.pl. Działania mają charakter sprzedażowo-wizerunkowy: promują nowy produkt firmy, noszący nazwę Strony WWW, a także przedstawiają nowy wizerunek marki. Kampania „Przejdź na boską stronę”, obejmująca prasę, reklamy odsłonowe oraz stronę produktową, przygotowana została we współpracy z krakowską agencją marketingu zintegrowanego Trendmaker.
0 0 0 0 1 6.09.2011Michalczewski i FoodCare prześcigają się w pozwach2 września w Sądzie Okręgowym w Krakowie Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła pozew przeciwko spółce FoodCare o zapłatę zaległego wynagrodzenia (ponad 10 mln zł) z tytułu umowy dotyczącej oznaczenia Tiger. Z kolei firma z Zabierzowa złożyła w krakowskim sądzie pozew o odszkodowanie (20 mln zł) za straty, które poniosła w wyniku zakazu produkcji napoju na wniosek Michalczewskiego i jego fundacji.
0 1 0 0 0 6.09.2011Gift Expo 2011 za tydzień w WarszawieMiędzynarodowe Targi Poznańskie po raz kolejny zapraszają do Warszawy na Targi Upominków Reklamowych Gift Expo 2011. Po raz kolejny targi odbędą się w Warszawie w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa w dniach 13–15 września 2011 r.
2 1 0 0 0 6.09.2011Polscy nominowani do Global Sabre Awards (wideo)4 września redakcja The Holmes Report ogłosiła nominacje do tegorocznych Global Sabre Awards. Uroczystość wręczenia nagród, przyznawanych w trzydziestu kategoriach, odbędzie się 29 i 30 września w Sintrze (Portugalia).
1 1 0 0 0 6.09.2011Jan koła nie opatentował – startuje kampania projektu MARR (wideo)6 września na antenie TVN 24 rusza kampania telewizyjna projektu „Własność intelektualna – niedoceniony potencjał przedsiębiorców”. Spoty promujące ochronę własności intelektualnej i infolinię rzecznika patentowego emitowane będą do 18 września.
0 2 0 0 0 6.09.2011Jerzy Dudek twarzą kampanii reklamowej Teraz GolfPolski Związek Golfa rozpoczął kampanię dotyczącą oficjalnego, ogólnopolskiego programu promocji tej dyscypliny – Teraz Golf. Na banerach reklamowych online do uprawiania tego olimpijskiego sportu zachęca Jerzy Dudek.
0 1 0 0 0 6.09.2011Tomasz Adamek twarzą marki Las Vegas Power Energy Drink2 września w Żywcu pięściarz Tomasz Adamek podpisał umowę reklamową z producentem napoju Las Vegas Power Energy Drink. Umowa została podpisana na najbliższy rok, z opcją przedłużenia na następne sezony. Ton konferencji prasowej towarzyszącej wydarzeniu nadawało nadchodzące sportowe wyzwanie stojące przed Adamkiem, czyli jego walka z Witalijem Kliczką 10 września we Wrocławiu.
2 1 0 0 0 6.09.2011Renault o przyjaźni klientów (wideo)Firma Renault Polska przygotowała na YouTube konkurs dla lojalnych klientów. Konkurs „Historie niezawodnej przyjaźni z Renault” polega na przygotowaniu i umieszczeniu w kanale marki krótkich form filmowych. W jury oceniającym prace zasiądzie m.in. Rafał Królikowski. Akcję wspiera ekspozycja samochodu Renault w centrum Warszawy oraz kampania reklamowa w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 6.09.2011Kod QR przypomni młodym o KOR23 września przypada 35. rocznica powstania Komitetu Obrony Robotników. Z tej okazji koalicja organizacji pozarządowych przygotowuje projekt „Zakładajcie Komitety”.
0 1 0 0 0 6.09.2011Nowe piwa KP, nowe reklamyOd września na półki sklepowe trafił Żubr Ciemnozłoty, od października trafi na nie Książęce Pszeniczne. Jesienią także pojawi się Redd's Cranberry. Wprowadzaniu tych nowości produktowych Kompanii Piwowarskiej towarzyszyć będą intensywne działania reklamowe.