0 1 0 0 0 8.09.2011Polski dom mediowy w Wielkiej BrytaniiRozpoczął działalność polski dom mediowy w Wielkiej Brytanii – Picklemedia.com. Firma z siedzibą w Edynburgu tworzy sieć reklamową Picklemedia Network oraz współpracuje z popularnymi wśród Polonii polskimi portalami, oferując zintegrowany plan komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 8.09.2011Szwajcarski Goldbach Group otwiera otwiera w Polsce agencję interaktywnąGoldbach Group, notowany na szwajcarskiej giełdzie papierów wartościowych, działający w dziesięciu krajach całej Europy, otwiera w Warszawie czwarty europejski oddział Goldbach Interactive.
0 1 0 0 0 8.09.2011Wyniki konkursu Efekton Awards 2011Wyłoniono laureatów I edycji Efekton Awards – pierwszego w Polsce konkursu efektywności w Internecie. Jury przyznało 4 nagrody.
2 2 0 0 0 7.09.2011Adam Małysz promuje Skodę i jej konkurs (wideo)Škoda Auto Polska od września prowadzi program Škoda TestShow promujący modele samochodów tej firmy. Głównym kanałem komunikacyjnym jest YouTube. Wybrani uczestnicy programu mogą wziąć udział w nagraniach filmów obrazujących testowanie różnych modeli Škody. W połowie sierpnia pojawił się w Internecie film wirusowy z Adamem Małyszem testującym Fabię RS. W trzy tygodnie osiągnął niemal 600 tys. wyświetleń.
0 1 0 0 0 7.09.2011Nowa kampania Toyota BankuRozpoczęła się kolejna kampania reklamowa planu depozytowego +19 Toyota Banku. Czterotygodniowe działania prowadzone będą w telewizji (TVN CNBC, TVN 24), radiu (Trójka, Radio Zet, Tok FM), w biznesowych serwisach internetowych oraz w wagonach warszawskiego metra.
3 1 0 0 0 7.09.2011Heidi Klum dla marki Taft (wideo)Taft Instant Volume Powder pojawi się w sklepach we wrześniu, a w telewizji oglądać będzie można reklamę z udziałem ambasadorki marki, top modelki Heidi Klum.
2 1 0 0 0 7.09.2011IKEA Polska reklamuje nowy katalog (wideo)Trwa kampania wprowadzająca nowy katalog na 2012 rok. Nowe katalogi firmy IKEA, których dystrybucja rozpoczęła się 22 sierpnia, trafią do ponad 4,7 mln gospodarstw domowych w Polsce. Kampania obejmuje trzy reklamy telewizyjne oraz billboardy o zasięgu ogólnopolskim i lokalnie siatki wielkoformatowe.
1 1 0 0 0 7.09.2011Gra interaktywna dla Kinder Biovital YOUnior (wideo)Na początku września rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Kinder Biovital YOUnior. Agencja JWT przygotowała grę interaktywną dla dzieci w wieku szkolnym. Polega ona na graniu na perkusji i utrzymana jest w stylu popularnej teraz wśród dzieci gry „Guitar Hero”.
0 1 0 0 0 7.09.2011„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin JuvitWe wrześniu i październiku w prasie i Internecie promowany będzie Juvit – seria preparatów witaminowych dla niemowląt. Producentem preparatów jest Hasco-Lek. Hasło kampanii, „Prosto w dzióbek!”, nawiązuje do możliwości dozowania promowanych witamin wprost do buzi dziecka. Z początkiem września uruchomiono również serwis edukacyjny dla rodziców – Kalendarz Maluszka, pomocny m.in. w ustalaniu prawidłowych dawek witamin.
2 1 0 0 0 7.09.2011Tomasz Majewski i Daria Widawska dla Akademii Przyszłości (wideo)Piętnastoletni Tomek cieszył się wakacjami, zbierał siły przed nauką w liceum. „Taki materiał jak ty nie może się zmarnować!” – usłyszał niespodziewanie od swojego kuzyna Zbyszka. Zaczęli wspólnie trenować i Tomek został mistrzem olimpijskim. Teraz pomaga innym odkryć swój talent, angażując się w pomoc dzieciom z Akademii Przyszłości.