Szwajcarski Goldbach Group otwiera otwiera w Polsce agencję interaktywną
  • 0
  • 1
8.09.2011

Szwajcarski Goldbach Group otwiera otwiera w Polsce agencję interaktywną

Goldbach Group, notowany na szwajcarskiej giełdzie papierów wartościowych, działający w dziesięciu krajach całej Europy, otwiera w Warszawie czwarty europejski oddział Goldbach Interactive.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2011

7 września 2011

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

Adam Małysz promuje Skodę i jej konkurs (wideo)

Škoda Auto Polska od września prowadzi program Škoda TestShow promujący modele samochodów tej firmy. Głównym kanałem komunikacyjnym jest YouTube. Wybrani uczestnicy programu mogą wziąć udział w nagraniach filmów obrazujących testowanie różnych modeli Škody. W połowie sierpnia pojawił się w Internecie film wirusowy z Adamem Małyszem testującym Fabię RS. W trzy tygodnie osiągnął niemal 600 tys. wyświetleń.