Gra interaktywna dla Kinder Biovital YOUnior (wideo) - Marketing przy Kawie
Gra interaktywna dla Kinder Biovital YOUnior (wideo)
  • 1
  • 1
7.09.2011

Gra interaktywna dla Kinder Biovital YOUnior (wideo)

Na początku września rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Kinder Biovital YOUnior. Agencja JWT przygotowała grę interaktywną dla dzieci w wieku szkolnym. Polega ona na graniu na perkusji i utrzymana jest w stylu popularnej teraz wśród dzieci gry „Guitar Hero”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54929 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin Juvit

We wrześniu i październiku w prasie i Internecie promowany będzie Juvit – seria preparatów witaminowych dla niemowląt. Producentem preparatów jest Hasco-Lek. Hasło kampanii, „Prosto w dzióbek!”, nawiązuje do możliwości dozowania promowanych witamin wprost do buzi dziecka. Z początkiem września uruchomiono również serwis edukacyjny dla rodziców – Kalendarz Maluszka, pomocny m.in. w ustalaniu prawidłowych dawek witamin.