„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin Juvit - Marketing przy Kawie
„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin Juvit
  • 0
  • 1
7.09.2011

„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin Juvit

We wrześniu i październiku w prasie i Internecie promowany będzie Juvit – seria preparatów witaminowych dla niemowląt. Producentem preparatów jest Hasco-Lek. Hasło kampanii, „Prosto w dzióbek!”, nawiązuje do możliwości dozowania promowanych witamin wprost do buzi dziecka. Z początkiem września uruchomiono również serwis edukacyjny dla rodziców – Kalendarz Maluszka, pomocny m.in. w ustalaniu prawidłowych dawek witamin.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56338 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 września 2011