IKEA Polska reklamuje nowy katalog (wideo)
  • 2
  • 1
7.09.2011

IKEA Polska reklamuje nowy katalog (wideo)

Trwa kampania wprowadzająca nowy katalog na 2012 rok. Nowe katalogi firmy IKEA, których dystrybucja rozpoczęła się 22 sierpnia, trafią do ponad 4,7 mln gospodarstw domowych w Polsce. Kampania obejmuje trzy reklamy telewizyjne oraz billboardy o zasięgu ogólnopolskim i lokalnie siatki wielkoformatowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin Juvit

We wrześniu i październiku w prasie i Internecie promowany będzie Juvit – seria preparatów witaminowych dla niemowląt. Producentem preparatów jest Hasco-Lek. Hasło kampanii, „Prosto w dzióbek!”, nawiązuje do możliwości dozowania promowanych witamin wprost do buzi dziecka. Z początkiem września uruchomiono również serwis edukacyjny dla rodziców – Kalendarz Maluszka, pomocny m.in. w ustalaniu prawidłowych dawek witamin.