0 1 0 0 0 9.09.2011Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnejIAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach odbiorców: youronlinechoices.eu/pl. Dzięki niej wszyscy zainteresowani będą mogli bliżej poznać specyfikę oraz korzyści wynikające z zastosowania reklamy behawioralnej.
0 1 0 0 0 9.09.2011Janusz Palikot wygrywa na FacebookuGdyby wybory odbywały się na Facebooku, wygrałby Ruch Poparcia Palikota. Najliczniejszą grupę zaangażowanych wyborców w serwisie społecznościowym ma jednak Kongres Nowej Prawicy Janusza Korwin-Mikke. Największe partie deklarujące intensywną kampanię w Internecie i walkę o młody elektorat mają z tym jednak problem.
1 1 0 0 0 9.09.2011Kampania telewizyjna marki rogali (wideo)25 sierpnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki rogali 7 Days Double. Celem jest promocja nowej kategorii croissantów marki oraz zwiększenie sprzedaży. Kampania obejmuje telewizję, kino i intensywne działania w Internecie, a główną grupą docelową jest młodzież w wieku 13 – 18 lat
0 1 0 0 0 9.09.2011Gedeon Richter nawiązał współpracę z SoInteractiveAgencję kreatywną wybrano w przetargu, do którego zaproszono 5 firm z branży reklamowej. SoInteractive stworzy animowany film korporacyjny przedstawiający historię firmy Gedeon Richter na świecie.
0 1 0 0 0 9.09.2011Podsumowanie wakacji na FacebookuMiesiące wakacyjne na Facebooku nie spowodowały osłabienia przyrostu liczby użytkowników. Od początku lipca liczba Polaków na Facebooku zwiększyła się o 360 tys. – z 6,35 mln do 6,71 mln. Ogółem Facebookowi przybyło w tym czasie 35 mln użytkowników, w tej chwili jest ich już 745,88 mln. Pod względem liczby facebookowiczów Europa idzie łeb w łeb z Ameryką Północną: na obu tych kontynentach obecnie jest ich po około 212 mln.
0 1 0 0 0 9.09.2011Łódź Design Festival 2011Tegoroczna, piąta edycja Festiwalu Łódź Design odbędzie się między 20 a 30 października pod hasłem „Zmiana!”. Wybór takiej myśli przewodniej ma zwrócić uwagę na dokonujące się zmiany w myśleniu o projektowaniu. Przed designerami stają nowe wyzwania: projektować i produkować mniej, lecz mądrzej, lokalnie zamiast globalnie, ponadczasowo zamiast trendy. Zmianie uległo też miejsce wydarzenia – obecnie jest nim zrewitalizowana tkalnia Eitingonów przy ul. Targowej 35 w Łodzi – a także niektóre punkty programu. Wśród bloków tematycznych wykładów w ramach festiwalu znajdzie się m.in. design w biznesie.
1 1 0 0 0 9.09.2011Rozszerzona rzeczywistość w KFCW restauracjach KFC w Polsce rozpoczęła się akcja, podczas której goście mają możliwość zagrania w grę pt. So Good w technologii augmented reality, na specjalnej konsoli o futurystycznym kształcie. Gra została zintegrowana ze stroną internetową, mechanizmem mobile SMS i stroną fanowską marki.
0 1 0 0 0 9.09.2011Smakosze przyjemności w kampanii AlmyDelikatesy Alma rozpoczynają nową kampanię wizerunkową, pod hasłem „Każdy dzień smakuje lepiej”. Motywem przewodnim akcji ma być radość zakupów i przyjemność jedzenia. Bohaterowie kampanii cieszą się chwilą, sięgając po swoje ulubione produkty w różnych sytuacjach, miejscach i towarzystwie. Przez całą jesień przedstawiane będą kolejne postacie kampanii i ich sposób na radosne chwile co dnia.
2 1 0 0 0 9.09.2011Ewa Farna śpiewa pop dla Monster High (wideo)Ewa Farna, twarz marki Monster High firmy Mattel, nagrała piosenkę do trwającej właśnie kampanii wprowadzającej ten brand na polski rynek.
1 1 0 0 0 9.09.2011Wyniki „Raportu Ciekawości Redd’s”Od czerwca do sierpnia br. TNS OBOP na zlecenie marki Redd’s prowadził badanie na temat źródeł i charakteru ciekawości przejawianej w różnych aspektach przez Polki. Efektem jest „Raport Ciekawości Redd`s 2011”. Badanie, obok rozstrzygniętego już konkursu kobiecych ciekawości, było inicjatywą powołanej przez markę Ambasady Ciekawości. Raport natomiast jest zwieńczeniem ogólnopolskiej kampanii „Ciekawość – pierwszy stopień do Redd’sa”.