Rozszerzona rzeczywistość w KFC - Marketing przy Kawie
Rozszerzona rzeczywistość w KFC
  • 1
  • 1
9.09.2011

Rozszerzona rzeczywistość w KFC

W restauracjach KFC w Polsce rozpoczęła się akcja, podczas której goście mają możliwość zagrania w grę pt. So Good w technologii augmented reality, na specjalnej konsoli o futurystycznym kształcie. Gra została zintegrowana ze stroną internetową, mechanizmem mobile SMS i stroną fanowską marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2011

Wyniki „Raportu Ciekawości Redd’s”

Od czerwca do sierpnia br. TNS OBOP na zlecenie marki Redd’s prowadził badanie na temat źródeł i charakteru ciekawości przejawianej w różnych aspektach przez Polki. Efektem jest „Raport Ciekawości Redd`s 2011”. Badanie, obok rozstrzygniętego już konkursu kobiecych ciekawości, było inicjatywą powołanej przez markę Ambasady Ciekawości. Raport natomiast jest zwieńczeniem ogólnopolskiej kampanii „Ciekawość – pierwszy stopień do Redd’sa”.