Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej - Marketing przy Kawie
Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej
  • 0
  • 1
9.09.2011

Dobre praktyki IAB Polska w zakresie reklamy behawioralnej

IAB Polska przyjmuje Europejskie Zasady Internetowej Reklamy Behawioralnej i uruchamia polską wersję witryny informacyjnej na temat reklamy opartej na zainteresowaniach odbiorców: youronlinechoices.eu/pl. Dzięki niej wszyscy zainteresowani będą mogli bliżej poznać specyfikę oraz korzyści wynikające z zastosowania reklamy behawioralnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2011

Podsumowanie wakacji na Facebooku

Miesiące wakacyjne na Facebooku nie spowodowały osłabienia przyrostu liczby użytkowników. Od początku lipca liczba Polaków na Facebooku zwiększyła się o 360 tys. – z 6,35 mln do 6,71 mln. Ogółem Facebookowi przybyło w tym czasie 35 mln użytkowników, w tej chwili jest ich już 745,88 mln. Pod względem liczby facebookowiczów Europa idzie łeb w łeb z Ameryką Północną: na obu tych kontynentach obecnie jest ich po około 212 mln.