Espresso

6 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Greenpeace ogłasza konkurs na reklamę atakującą Volkswagena (wideo)

17 września rozpocznie się konkurs organizacji ekologicznej Greenpeace na reklamę atakującą producenta samochodów, firmę  Volkswagen. Ekolodzy, oskarżający niemiecki koncern o hipokryzję, oferują zwycięzcy 5 tys. funtów... na realizację spotu do kolejnej kampanii. Film, który ma trwać minutę, może być inspirowany filmem Greenpeace wymierzonym w VW lub stanowić zupełnie nową produkcję.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2011

Nazwa.pl zachęca: „Przejdź na boską stronę”

5 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Nazwa.pl. Działania mają charakter sprzedażowo-wizerunkowy: promują nowy produkt firmy, noszący nazwę Strony WWW, a także przedstawiają nowy wizerunek marki. Kampania „Przejdź na boską stronę”, obejmująca prasę, reklamy odsłonowe oraz stronę produktową,  przygotowana została we współpracy z krakowską agencją marketingu zintegrowanego Trendmaker. 

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
6.09.2011

Michalczewski i FoodCare prześcigają się w pozwach

2 września w Sądzie Okręgowym w Krakowie Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła pozew przeciwko spółce FoodCare o zapłatę zaległego wynagrodzenia (ponad 10 mln zł) z tytułu umowy dotyczącej oznaczenia Tiger. Z kolei firma z Zabierzowa złożyła w krakowskim sądzie pozew o odszkodowanie (20 mln zł) za straty, które poniosła w wyniku zakazu produkcji napoju na wniosek Michalczewskiego i jego fundacji.

Poprzednie Następne