0 1 0 0 0 6.09.2011Gemius zacieśnia współpracę z ZenithOptimedia i Starcom Mediavest GroupFirma badawcza Gemius podpisała regionalną umowę o współpracy z domami mediowymi ZenithOptimedia i Starcom Mediavest Group, zrzeszonymi w Publicis Groupe. Umowa dotyczy świadczenia zaawansowanych usług adserwerowych – emisji oraz pomiaru kampanii internetowych w Polsce, Bułgarii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.
0 1 0 0 0 6.09.2011LogoLounge o markach Empik i BPHSłynny amerykański katalog LogoLounge po raz pierwszy opisał na swoich łamach proces rebrandingu dwóch polskich marek. Wyróżnione zostały prace dla sieci sklepów Empik i banku BPH, które powstały w agencji BNA (Brand Nature Access).
1 1 0 0 0 6.09.2011Lech Poznań zaprasza na swój mecz z Wisłą Kraków (wideo)Lech Poznań, który w sierpniu prowadził kampanię w związku ze swoim 90-leciem, promuje też poszczególne ważne mecze. Przed piątkowym (9 września) spotkaniem na własnym boisku z Wisłą Kraków zwraca się w spocie do każdego ze swych kibiców: „Zostań dwunastym zawodnikiem Kolejorza”.
1 1 0 0 0 6.09.2011Greenpeace ogłasza konkurs na reklamę atakującą Volkswagena (wideo)17 września rozpocznie się konkurs organizacji ekologicznej Greenpeace na reklamę atakującą producenta samochodów, firmę Volkswagen. Ekolodzy, oskarżający niemiecki koncern o hipokryzję, oferują zwycięzcy 5 tys. funtów... na realizację spotu do kolejnej kampanii. Film, który ma trwać minutę, może być inspirowany filmem Greenpeace wymierzonym w VW lub stanowić zupełnie nową produkcję.
0 1 0 0 0 6.09.2011ClickMatic – pierwszy polski AdExchangeGrupa ClickAd uruchomiła ClickMatic – pierwszą polską platformę typu AdExchange wykorzystującą audience targeting – najbardziej złożony model docierania do grupy docelowej w internetowej reklamie odsłonowej.
0 1 0 0 0 6.09.2011Kampania mobilnego konta iPKORozpoczęta kampania konta iPKO ma dotrzeć do młodych ludzi korzystających z Internetu w telefonach komórkowych. Zaplanowane na miesiąc działania promocyjne obejmują reklamę w formie aplikacji na telefon komórkowy, SMS-y oraz kampanie banerowe w serwisach lajt.
0 1 0 0 0 6.09.2011Rośnie liczba radiowych heavy userówJuż co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys.
0 1 0 0 0 6.09.2011Nazwa.pl zachęca: „Przejdź na boską stronę”5 września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Nazwa.pl. Działania mają charakter sprzedażowo-wizerunkowy: promują nowy produkt firmy, noszący nazwę Strony WWW, a także przedstawiają nowy wizerunek marki. Kampania „Przejdź na boską stronę”, obejmująca prasę, reklamy odsłonowe oraz stronę produktową, przygotowana została we współpracy z krakowską agencją marketingu zintegrowanego Trendmaker.
0 0 0 0 1 6.09.2011Michalczewski i FoodCare prześcigają się w pozwach2 września w Sądzie Okręgowym w Krakowie Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse” złożyła pozew przeciwko spółce FoodCare o zapłatę zaległego wynagrodzenia (ponad 10 mln zł) z tytułu umowy dotyczącej oznaczenia Tiger. Z kolei firma z Zabierzowa złożyła w krakowskim sądzie pozew o odszkodowanie (20 mln zł) za straty, które poniosła w wyniku zakazu produkcji napoju na wniosek Michalczewskiego i jego fundacji.
0 1 0 0 0 6.09.2011Gift Expo 2011 za tydzień w WarszawieMiędzynarodowe Targi Poznańskie po raz kolejny zapraszają do Warszawy na Targi Upominków Reklamowych Gift Expo 2011. Po raz kolejny targi odbędą się w Warszawie w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa w dniach 13–15 września 2011 r.