1 1 0 1.02.2012Kampania marki Quatra (wideo)31 stycznia grupa kapitałowa Sygnity wprowadziła na rynek nową markę oprogramowania przeznaczonego dla firm działających w sektorze MŚP. Towarzyszy temu kampania reklamowa obejmująca telewizję, Internet, radio oraz prasę.
2 1 0 31.01.2012Piotr Fronczewski w nowej odsłonie reklam Getin BankuWystępujący w reklamach Piotr Fronczewski mierzy się z językowymi łamańcami: „załóżże zaraz Żaneto lokatę u nas” i „szacowny mistrzu szewcu z Tczewa”.
0 1 0 31.01.2012T-Mobile wyłącznym sponsorem meczu o SuperpucharT-Mobile został wyłącznym sponsorem meczu o Superpuchar. W spotkaniu, będącym jednocześnie piłkarskim otwarciem Stadionu Narodowego w Warszawie, zmierzą się: aktualny Mistrz Polski, Wisła Kraków i zdobywca Pucharu Polski, Legia Warszawa.
0 1 0 31.01.2012„Private banking po godzinach”„Private banking po godzinach” to cykl ekskluzywnych klubowych spotkań, zainicjowany przez Noble Bank z myślą o ludziach sukcesu, którzy pragną wciąż pogłębiać swoje pasje i zdobywać nowe biznesowe inspiracje.
0 2 0 31.01.2012W styczniu stabilnie, niewielki wzrost skłonności do zakupów: raport IpsosNowy rok przyniósł niewielkie zmiany w nastrojach Polaków. Wprawdzie Wskaźnik Optymizmu Konsumentów Ipsos wzrósł nieco, nie można jednak mówić o zdecydowanym odwróceniu trendu spadkowego, który rozpoczął się w listopadzie 2011 roku. Wskaźnik w dalszym ciągu utrzymuje się na niskim poziomie 77 pkt (zmiana względem ubiegłego miesiąca wyniosła +1 pkt).
1 1 0 31.01.2012Rozpoczyna się głosowanie w IV edycji konkursu Spoters (wideo)Widzowie stacji młodzieżowych MTV i Viva ocenią 30 spotów reklamowych w finale IV edycji konkursu Spoters i wybiorą najlepsze kreacje reklamowe 2011 roku. Głosowanie rozpocznie się 1 lutego i potrwa do 28 lutego.
0 1 0 31.01.2012Jedynka liderem pasma w TVP 1 dzięki „Galerii”Premierowy odcinek „Galerii” (ATM Grupa), nowej telenoweli TVP 1, dał stacji pozycję lidera pasma.
1 1 0 31.01.2012Kampania Kler „Classical Elegance” (wideo)Producent mebli Kler rozpoczyna nową, wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Classical Elegance”.
0 2 0 31.01.2012Tylko co czwarty Polak oszczędza regularnie: raportTo nie zamożni odłożyliby najwięcej pieniędzy, gdyby dysponowali dodatkowymi 10 tys. zł, ale osoby, które zarabiają do dwóch tysięcy złotych miesięcznie. Regularnie z bieżących dochodów oszczędza jednak tylko 25 proc. Polaków – wynika z badania postaw wobec oszczędzania zrealizowanego na zlecenie banku BGŻ Optima.
0 1 0 31.01.20123000 pierwszoklasistów rozpoczyna edukację finansową z Credit AgricolePonad 3 tys. pierwszoklasistów z państwowych szkół podstawowych w całej Polsce rozpoczęło zajęcia w kampanii „Bank z klasą. CAła wiedza o bankowości”. Przez trzy lata uczniowie będą poznawali świat finansów. Zajęcia prowadzą wolontariusze – pracownicy banku Credit Agricole.