Kampania telewizyjna marki rogali (wideo)
  • 1
  • 1
9.09.2011

Kampania telewizyjna marki rogali (wideo)

25 sierpnia rozpoczęła się kampania wizerunkowa marki rogali 7 Days Double. Celem jest promocja nowej kategorii croissantów marki oraz zwiększenie sprzedaży. Kampania obejmuje telewizję, kino i intensywne działania w Internecie, a główną grupą docelową jest młodzież w wieku 13 – 18 lat

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2011

Podsumowanie wakacji na Facebooku

Miesiące wakacyjne na Facebooku nie spowodowały osłabienia przyrostu liczby użytkowników. Od początku lipca liczba Polaków na Facebooku zwiększyła się o 360 tys. – z 6,35 mln do 6,71 mln. Ogółem Facebookowi przybyło w tym czasie 35 mln użytkowników, w tej chwili jest ich już 745,88 mln. Pod względem liczby facebookowiczów Europa idzie łeb w łeb z Ameryką Północną: na obu tych kontynentach obecnie jest ich po około 212 mln.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2011

Łódź Design Festival 2011

Tegoroczna, piąta edycja Festiwalu Łódź Design odbędzie się między 20 a 30 października pod hasłem „Zmiana!”. Wybór takiej myśli przewodniej ma zwrócić uwagę na dokonujące się zmiany w myśleniu o projektowaniu. Przed designerami stają nowe wyzwania: projektować i produkować mniej, lecz mądrzej, lokalnie zamiast globalnie, ponadczasowo zamiast trendy. Zmianie uległo też miejsce wydarzenia – obecnie jest nim zrewitalizowana tkalnia Eitingonów przy ul. Targowej 35 w Łodzi – a także niektóre punkty programu. Wśród bloków tematycznych wykładów w ramach festiwalu znajdzie się m.in. design w biznesie.