Espresso

7 września 2011

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

Adam Małysz promuje Skodę i jej konkurs (wideo)

Škoda Auto Polska od września prowadzi program Škoda TestShow promujący modele samochodów tej firmy. Głównym kanałem komunikacyjnym jest YouTube. Wybrani uczestnicy programu mogą wziąć udział w nagraniach filmów obrazujących testowanie różnych modeli Škody. W połowie sierpnia pojawił się w Internecie film wirusowy z Adamem Małyszem testującym Fabię RS. W trzy tygodnie osiągnął niemal 600 tys. wyświetleń.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2011

„Prosto w dzióbek!” – kampania witamin Juvit

We wrześniu i październiku w prasie i Internecie promowany będzie Juvit – seria preparatów witaminowych dla niemowląt. Producentem preparatów jest Hasco-Lek. Hasło kampanii, „Prosto w dzióbek!”, nawiązuje do możliwości dozowania promowanych witamin wprost do buzi dziecka. Z początkiem września uruchomiono również serwis edukacyjny dla rodziców – Kalendarz Maluszka, pomocny m.in. w ustalaniu prawidłowych dawek witamin.

Poprzednie Następne