0 1 0 0 0 30.01.2012Wprowadzanie w błąd – Telecom Media, PTC, P4Reklama wprowadzająca w błąd, niepełne informacje w loteriach SMS-owych i bezprawne wysyłanie wiadomości zachęcających do wzięcia udziału w konkursie – to praktyki Telecom Media, P4, PTC, zakwestionowane przez prezes UOKiK.
0 1 0 0 0 30.01.2012ACTA: Wrzawa na Facebooku trwa – raportPo ubiegłotygodniowych protestach które przetoczyły się przez ulice polskich miast, w weekend media społecznościowe wrzały. Press-Service Monitoring Mediów tylko w ciągu trzech dni odnotował na Facebooku 16,7 tys. publicznych wpisów zawierających frazę „ACTA”.
0 1 0 0 0 30.01.2012Konkurs filmowy „Łódź oczami maratończyka”Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera wraz z siecią aptek Dbam o Zdrowie ogłaszają konkurs na film pokazujący Łódź z perspektywy Łódź Maratonu Dbam o Zdrowie. Prace konkursowe można nadsyłać do końca lutego.
1 1 0 0 0 30.01.2012History promuje serial „Mud Men” (wideo)Koncern medialny A+E Networks rozpoczyna drugą kampanię ATL promującą w Polsce nowy serial „Mud Men”, który będzie emitowany na kanałach History HD (od 31 stycznia) i History (od 7 lutego).
0 1 0 0 0 30.01.2012Maxwell House kontynuuje współpracę z agencją kreatywnąMaxwell House, marka należąca do portfolio koncernu Kraft Foods, będzie współpracować z agencją kreatywną Tequila. Do zadań agencji należy kontynuacja działań realizowanych dotychczas dla marketera w ramach platformy „Maxwell House – z Tobą bez przerwy”.
0 1 0 0 0 30.01.2012Worldcom PR Group wzmacnia swoje szeregi w Izraelu i SzwecjiW styczniu 2012 roku szeregi partnerów międzynarodowej grupy Worldcom PR zasiliły dwie nowe firmy konsultingowe – Com&Sense z Izraela oraz Oxenstierna&Partners ze Szwecji.
0 3 0 0 0 30.01.2012„Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska” – kampania strony głównej Wp.plTrwa kampania produktowa nowej strony głównej Wirtualnej Polski. Hasło przewodnie akcji to: „Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska”. Dwuetapowa kampania (teaser i rozwiązanie) kierowana jest do użytkowników Internetu w przedziale wiekowym 15–34 lata. Intensywne, dwutygodniowe działania reklamowe obejmują prasę, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 30.01.2012Oriflame Poland wybrał nowy dom mediowyW dniu 30 stycznia Oriflame podjęło decyzję o wyborze nowego domu mediowego. Klikuetapowy przetarg wygrała firma Arena Media. Nowy dom mediowy zajmie się prowadzeniem kampanii dla marki Oriflame do końca 2012 roku.
1 1 0 0 0 30.01.2012Crédit Agricole o wynikach kampanii z Juliette BinocheWedług badań Millward Brown SMG/KRC, marka Crédit Agricole osiągnęła na koniec grudnia 2011 r. niemal 75-procentową rozpoznawalność, a ponad 50 proc. konsumentów uważa Credit Agricole Bank Polska za instytucję finansową godną zaufania i oferującą usługi wysokiej jakości. Zarząd banku wiąże te efekty z intensywną kampanią wizerunkową oraz poszerzeniem portfolio produktów.
0 5 0 0 0 30.01.2012Kapsułki piorące Ariela debiutują na polskim rynkuMiędzynarodowa kampania reklamowa wprowadza na rynek pierwsze kapsułki piorące Ariel. Polska odsłona kampanii rozpoczęła się 16 stycznia.