„Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska” – kampania strony głównej Wp.pl
  • 0
  • 3
30.01.2012

„Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska” – kampania strony głównej Wp.pl

Trwa kampania produktowa nowej strony głównej Wirtualnej Polski. Hasło przewodnie akcji to: „Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska”. Dwuetapowa kampania (teaser i rozwiązanie) kierowana jest do użytkowników Internetu w przedziale wiekowym 15–34 lata. Intensywne, dwutygodniowe działania reklamowe obejmują prasę, radio oraz Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2012