0 2 0 0 0 30.01.2012Szymon Brodziak dla włoskiego Ferroli – kalendarz 2012Fotograf Szymon Brodziak zrealizował sesję zdjęciową na potrzeby kalendarza Ferroli na rok 2012. Sesja odbyła się w siedzibie Gruppo Ferroli w Weronie, a jej motywem przewodnim były dyscypliny olimpijskie.
0 1 0 0 0 30.01.2012Villeroy & Boch wybrał agencję PRMarka Villeroy & Boch nawiązała współpracę z agencją Konkret PR. Agencja zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań public relations, w tym budowaniem wizerunku marki oraz komunikacją produktową i korporacyjną. Działania będą dotyczyć dwóch działów marki: łazienki i wellness oraz porcelany stołowej.
1 1 0 0 0 30.01.2012Proama wita się z polskim rynkiem (wideo)Po kampanii rekrutacyjnej przeprowadzonej pod koniec ubiegłego roku firma ubezpieczeniowa Proama zaczyna kolejny etap swojej kampanii wizerunkowej, towarzyszącej wejściu na polski rynek.
0 1 0 0 0 30.01.2012Nowy kanał biznesowy w ofercie Evolution Media NetSieć reklamowa Evolution Media Net uruchomiła nowy kanał tematyczny skierowany do odbiorcy biznesowego – Biznes i Gospodarka.
0 1 0 0 0 30.01.2012Specjaliści z Eskadry tworzą LocativoZwiązani przez lata z krakowską agencją Eskadra Piotr Sawiński (jej wiceprezes) i Adam Kałucki (szef zespołu wyspecjalizowanego w marketingu terytorialnym) z początkiem 2012 r. założyli własną firmę marketingu terytorialnego – Locativo.
0 1 0 0 0 27.01.2012ACTA zdominowała wszystkie media: raportProtesty przeciwko podpisaniu przez Polskę ACTA wywołały medialną burzę. Press-Service Monitoring Mediów przebadał doniesienia na ten temat we wszystkich mediach: prasie, Internecie, radiu i telewizji.
0 1 0 0 0 27.01.2012MasterCard sponsorem narodowym mistrzostw UEFA Euro2012MasterCard, który wystąpi w roli sponsora narodowego UEFA Euro 2012, daje szansę wszystkim fanom piłki nożnej na zdobycie jednego z 540 biletów na mecze grupowe. Konkurs rozpocznie się 1 lutego i potrwa do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 27.01.2012Konkurs: „Gorąca misja Cin&Cin”„Gorąca misja Cin&Cin” to kolejna odsłona nowej linii komunikacji marki, zapoczątkowanej 21 listopada 2011 r. przez spot telewizyjny „Agentki Cin&Cin”. Centralnym elementem akcji będzie konkurs, który zostanie poprzedzony działaniami BTL, zaś między 20 stycznia a 15 lutego także wzmożonymi aktywnościami w Internecie.
0 1 0 0 0 27.01.2012Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści”Raport „Obiegi kultury. Społeczna cyrkulacja treści” stawia pod znakiem zapytania obraz świata kultury niszczonego przez „piratów” poprzez nielegalne ściąganie i kopiowanie muzyki, filmów i książek.
0 1 0 0 0 27.01.2012Spółka Euro Poznań 2012 zadba o public relationsAgencja Prelite wygrała konkurs na obsługę public relations spółki Euro Poznań 2012. Współpraca obu podmiotów rozpoczęła się w styczniu.