Crédit Agricole o wynikach kampanii z Juliette Binoche
  • 1
  • 1
30.01.2012

Crédit Agricole o wynikach kampanii z Juliette Binoche

Według badań Millward Brown SMG/KRC, marka Crédit Agricole osiągnęła na koniec grudnia 2011 r. niemal 75-procentową rozpoznawalność, a ponad 50 proc. konsumentów uważa Credit Agricole Bank Polska za instytucję finansową godną zaufania i oferującą usługi wysokiej jakości. Zarząd banku wiąże te efekty z intensywną kampanią wizerunkową oraz poszerzeniem portfolio produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2012