Kapsułki piorące Ariela debiutują na polskim rynku - Marketing przy Kawie
Kapsułki piorące Ariela debiutują na polskim rynku
  • 0
  • 5
30.01.2012

Kapsułki piorące Ariela debiutują na polskim rynku

Międzynarodowa kampania reklamowa wprowadza na rynek pierwsze kapsułki piorące Ariel. Polska odsłona kampanii rozpoczęła się 16 stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56340 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2012