0 1 0 0 0 30.01.2012Worldcom PR Group wzmacnia swoje szeregi w Izraelu i SzwecjiW styczniu 2012 roku szeregi partnerów międzynarodowej grupy Worldcom PR zasiliły dwie nowe firmy konsultingowe – Com&Sense z Izraela oraz Oxenstierna&Partners ze Szwecji.
0 3 0 0 0 30.01.2012„Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska” – kampania strony głównej Wp.plTrwa kampania produktowa nowej strony głównej Wirtualnej Polski. Hasło przewodnie akcji to: „Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska”. Dwuetapowa kampania (teaser i rozwiązanie) kierowana jest do użytkowników Internetu w przedziale wiekowym 15–34 lata. Intensywne, dwutygodniowe działania reklamowe obejmują prasę, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 30.01.2012Oriflame Poland wybrał nowy dom mediowyW dniu 30 stycznia Oriflame podjęło decyzję o wyborze nowego domu mediowego. Klikuetapowy przetarg wygrała firma Arena Media. Nowy dom mediowy zajmie się prowadzeniem kampanii dla marki Oriflame do końca 2012 roku.
1 1 0 0 0 30.01.2012Crédit Agricole o wynikach kampanii z Juliette BinocheWedług badań Millward Brown SMG/KRC, marka Crédit Agricole osiągnęła na koniec grudnia 2011 r. niemal 75-procentową rozpoznawalność, a ponad 50 proc. konsumentów uważa Credit Agricole Bank Polska za instytucję finansową godną zaufania i oferującą usługi wysokiej jakości. Zarząd banku wiąże te efekty z intensywną kampanią wizerunkową oraz poszerzeniem portfolio produktów.
0 5 0 0 0 30.01.2012Kapsułki piorące Ariela debiutują na polskim rynkuMiędzynarodowa kampania reklamowa wprowadza na rynek pierwsze kapsułki piorące Ariel. Polska odsłona kampanii rozpoczęła się 16 stycznia.
0 2 0 0 0 30.01.2012Szymon Brodziak dla włoskiego Ferroli – kalendarz 2012Fotograf Szymon Brodziak zrealizował sesję zdjęciową na potrzeby kalendarza Ferroli na rok 2012. Sesja odbyła się w siedzibie Gruppo Ferroli w Weronie, a jej motywem przewodnim były dyscypliny olimpijskie.
0 1 0 0 0 30.01.2012Villeroy & Boch wybrał agencję PRMarka Villeroy & Boch nawiązała współpracę z agencją Konkret PR. Agencja zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań public relations, w tym budowaniem wizerunku marki oraz komunikacją produktową i korporacyjną. Działania będą dotyczyć dwóch działów marki: łazienki i wellness oraz porcelany stołowej.
1 1 0 0 0 30.01.2012Proama wita się z polskim rynkiem (wideo)Po kampanii rekrutacyjnej przeprowadzonej pod koniec ubiegłego roku firma ubezpieczeniowa Proama zaczyna kolejny etap swojej kampanii wizerunkowej, towarzyszącej wejściu na polski rynek.
0 1 0 0 0 30.01.2012Nowy kanał biznesowy w ofercie Evolution Media NetSieć reklamowa Evolution Media Net uruchomiła nowy kanał tematyczny skierowany do odbiorcy biznesowego – Biznes i Gospodarka.
0 1 0 0 0 30.01.2012Specjaliści z Eskadry tworzą LocativoZwiązani przez lata z krakowską agencją Eskadra Piotr Sawiński (jej wiceprezes) i Adam Kałucki (szef zespołu wyspecjalizowanego w marketingu terytorialnym) z początkiem 2012 r. założyli własną firmę marketingu terytorialnego – Locativo.