0 1 0 20.06.2012Promocja Gdańska podczas Euro 2012 liczona według przestarzałego standardu?Euro 2012 zapewniło dotychczas Gdańskowi obecność w zagranicznych mediach wartą 28 mln zł. To kwota, która trzeba by wydać, aby wykupić porównywalną powierzchnię reklamową. Problem w tym, że wielu ekspertów kwestionuje taki sposób mierzenia efektywności działań public relations.
0 2 0 20.06.2012Sport.pl reklamowany w digital out of homeDo końca czerwca wszystkie informacje sportowe ze Sport.pl będą emitowane na żywo na cyfrowych nośnikach sieci digital OOH, należącej do Screen Network.
0 1 0 20.06.2012Consultronix z agencją interaktywnąW czerwcu krakowska agencja interaktywna MKI podpisała umowę z producentem sprzętu medycznego Consultronix, pomysłodawcą kampanii edukacyjno-informacyjnej „Z accentem na harmonię”.
0 4 0 20.06.2012„Ważne momenty”: internetowa kampania StoperanuBohaterami kampanii Stoperanu są: panna młoda, turystka i turysta, kibic, rockmenka, kierowca rajdowy i zwyciężczyni wyborów miss. Każdemu może przytrafić się biegunka, i to w najbardziej nieodpowiednim momencie – przestrzega marka.
0 1 0 20.06.2012Kryształy Symetrii: Allegro najbardziej proinnowacyjnym serwisem e-commerce w PolscePrzedstawiamy trzecią edycję raportu „Kryształy Symetrii”, poświęconą branży e-commerce. Raport jest efektem prac agencji interaktywnej Symetria i międzynarodowych ekspertów w dziedzinie e-biznesu, a jego zwieńczeniem jest ranking najbardziej innowacyjnych stron sprzedażowych w Polsce. Metodologia badania została opracowana przez UX Alliance.
0 1 0 20.06.2012Kolejne wyniki konkursu Cannes Lions 2012Właśnie ogłoszono wyniki w kategoriach Creative Effectiveness, Media, Mobile i Outdoor.
0 2 0 20.06.2012Obecność przy meczach Euro 2012 korzystna dla reklamodawcówDom mediowy OMD po zakończeniu zmagań polskiej reprezentacji w piłce nożnej przygotował pierwsze podsumowanie Euro 2012. Reklamy trzech najdłużej obecnych przy meczach reklamodawców Euro 2012: McDonald’s, Warki i Biedronki zobaczyło łącznie 28 652 568 osób.
0 1 0 20.06.2012Sektor technologiczny dominuje w tegorocznym rankingu BrandZ Top 100Gwałtownie rosnąca na całym świecie sprzedaż iPada, iPhone’a i komputerów pozwoliła marce Apple zachować pozycję lidera wśród marek technologicznych w siódmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania Millward Brown Optimor.
0 1 0 20.06.2012Unilever, McDonald’s i Ogilvy najbardziej efektywnymi marketingowo markamiUnilever najskuteczniejszym reklamodawcą, McDonald's najskuteczniejszą marką, a Ogilvy & Mather najbardziej efektywną siecią agencji reklamowych – to niektóre wyniki rankingu 2012 Effie Effectiveness Index, który ocenia najbardziej efektywne agencje, reklamodawców i marki.
0 1 0 20.06.2012Polscy ojcowie: aktywni zawodowo, odpowiedzialni, surfujący po portalach społecznościowych i lubiący zakupy w hipermarketachNa profil polskiego ojca złożyły się dane ok. 80 tys. mężczyzn, którzy w ciągu ostatnich tygodni wypełnili internetową ankietę Acxiomu, dzieląc się z firmą informacjami o swoim stylu życia.