0 1 0 0 0 6.03.2012WaMABOSs Biznes Odpowiedzialny Społecznie6 marca na terenie województwa warmińsko-mazurskiego rozpoczęto przedsięwzięcie o nazwie WaMaBOSs – Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.
0 1 0 0 0 6.03.2012Streetcom rozpoczyna działania w CzechachAgencja Streetcom Polska rozpoczyna działalność w Czechach. Jest to kolejny – po Litwie i Węgrzech – rynek, na którym Streetcom będzie prowadził kampanie rekomendacji konsumenckich. Pierwsza kampania prowadzona jest dla marki OralB.
0 3 0 0 0 6.03.2012Dlaczego konsumenci zrywają z kontakty z markami w mediach społecznościowych? (infografika)W 2011 r. 94% największych marek (91% w 2010) wykorzystywało swoje profile na Facebooku jedynie do jednokierunkowej interakcji ze swoimi fanami, nie udostępniając konsumentom możliwości rozpoczęcia konwersacji. Ponadto 56% marek (zarówno w 2011, jak i w 2010 r.) nie odpowiadało na pojedyncze komentarze użytkowników. Takie są wyniki badania przeprowadzonego w grudniu ub.r. przez firmę konsultingową A.T. Kearney. Przeanalizowała ona interakcje odbywające się na Facebooku pomiędzy 50 najważniejszymi światowymi markami a ich fanami, porównując je do tych z grudnia 2010 r.
0 1 0 0 0 5.03.2012Zwycięzcy konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowegoRozstrzygnięto konkurs dla studentów oraz absolwentów uczelni wyższych na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Dwie prace magisterskie zdobyły ex aequo pierwsze miejsce w konkursie. Ponadto wyróżniono dwie prace licencjackie i jedną magisterską.
0 1 0 0 0 5.03.2012Nowa globalna sieć konsultantów public relations – InfiniteLatitudeGlobalna sieć niezależnych starszych konsultantów public relations – InfiniteLatitude – oferuje klientom dostęp do usług komunikacyjnych bez ponoszenia kosztów związanych z wynajęciem tradycyjnych agencji sieciowych.
0 6 0 0 0 5.03.2012Mariusz Totoszko w rozbieranej sesji dla „EksMagazynu”W marcowo-kwietniowym numerze „EksMagazynu” została zamieszczona sesja zdjęciowa z udziałem Mariusza Totoszki, wokalisty zespołu Volver.
0 1 0 0 0 5.03.2012Billboard kosmetyków AA Eco narusza normy Kodeksu Etyki ReklamyDo Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga, której przedmiotem była reklama billboardowa kosmetyków AA Eco opatrzona hasłem „Czuła natura nie uczula".
0 1 0 0 0 5.03.2012Urodzinowa promocja marki KomfortSklepy Komfort w 2012 roku obchodzą 20 lat działalności na polskim rynku. Z tej okazji przygotowano akcję urodzinową – konkurs na profilu firmy na Facebooku. Akcję urodzinową wspiera kampania radiowa, reklama w prasie i w Internecie. Kampania potrwa do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 5.03.2012Ready – nowy program lojalnościowy B2BProgram Ready to narzędzie ułatwiające firmom zarządzanie projektami lojalnościowymi, prowadzonymi z partnerami biznesowymi lub dla nich. Klienci gromadzą w jednym miejscu środki, które pozwalają motywować partnerów (dystrybutorów, hurtownie, punkty sprzedaży detalicznej, przedstawicieli handlowych czy pracowników) oraz podtrzymywać pozytywne relacje.
0 1 0 0 0 5.03.2012Firma Mitsubishi Electric wybrała agencję SEO/SEMMitsubishi Electric – firma produkująca sprzęt elektryczny i elektroniczny – rozpoczęła współpracę z agencją Invisio. Agencja będzie wspierać firmę w działaniach marketingowych w wyszukiwarkach.