WaMABOSs Biznes Odpowiedzialny Społecznie
  • 0
  • 1
6.03.2012

WaMABOSs Biznes Odpowiedzialny Społecznie

6 marca na terenie województwa warmińsko-mazurskiego rozpoczęto przedsięwzięcie o nazwie WaMaBOSs – Strategia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54818 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 marca 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2012

Dlaczego konsumenci zrywają z kontakty z markami w mediach społecznościowych? (infografika)

W 2011 r. 94% największych marek (91% w 2010) wykorzystywało swoje profile na Facebooku jedynie do jednokierunkowej interakcji ze swoimi fanami, nie udostępniając konsumentom możliwości rozpoczęcia konwersacji. Ponadto 56% marek (zarówno w 2011, jak i w 2010 r.) nie odpowiadało na pojedyncze komentarze użytkowników. Takie są wyniki badania przeprowadzonego w grudniu ub.r. przez firmę konsultingową A.T. Kearney. Przeanalizowała ona interakcje odbywające się na Facebooku pomiędzy 50 najważniejszymi światowymi markami a ich fanami, porównując je do tych z grudnia 2010 r.

5 marca 2012