0 1 0 21.05.2012Exact Systems z agencją public relationsExact Systems – dostawca usług dla branży motoryzacyjnej – podpisał umowę z agencją ComPress. Agencja zajmie się realizacją działań z zakresu PR produktowego i korporacyjnego.
0 3 0 21.05.2012Longboardziści wyruszyli w świat z marką CroppMarka Cropp wysłała dwóch pasjonatów jazdy na longboardzie (dłuższej wersji normalnej deskorolki) – Jacka Brykczyńskiego i Adama Szostka – w sześciomiesięczną podróż po świecie.
0 1 0 21.05.2012Debiut platformy do sprzedaży powierzchni reklamowej w Internecie – iBillboardNa polskim rynku rozpoczyna działalność iBillboard, zautomatyzowana platforma do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu RTB. Równocześnie platforma jest uruchamiana także na rynku tureckim, a w ciągu kilkunastu tygodni zadebiutuje także w Czechach i na Węgrzech. Produkt ma docelowo funkcjonować w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
0 2 1 21.05.2012Kampania outdoorowa napojów Frugo21 maja rozpoczęła się kolejna kampania outdoorowa Frugo, prowadzona na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski. Akcja potrwa do końca czerwca.
0 5 0 21.05.2012Katastrofa smoleńska zdominowała najbardziej opiniotwórcze media: raportW kwietniu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła „Rzeczpospolita”. Na podium znalazło się też radio RMF FM. W Top15 sklasyfikowano również dwa portale internetowe: tvn24.pl i onet.pl.
0 1 0 21.05.2012Immochan przedłuża umowę z agencją reklamowąEuro RSCG 4D po raz trzeci wygrało przetarg na obsługę reklamową Immochan Polska. Agencja będzie budować strategię marki centrów handlowych Auchan.
0 1 0 21.05.2012Magnesia zadba o public relationsMulti Communications rozpoczęło współpracę z czeskim producentem wód mineralnych Magnesia. Agencja została zaproszona do pracy nad projektem przez Innovations Communications Group.
2 2 0 21.05.2012Jacek Gmoch w kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu” (wideo)Znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch wziął udział w kampanii sieci marketów Lidl. Szerokozasięgowa kampania rozpoczęła się 20 maja i potrwa do 1 lipca. Charakterystyczna szata graficzna kreacji reklamowych ma nawiązywać do strzałek i grafów, rysowanych przez Gmocha w trakcie komentowania meczów.
1 1 0 21.05.2012Jaki ból, taki wzór. Spot leku No-Spa Comfort (wideo)Zmieniające się, animowane wzory na koszulkach noszonych przez bohaterkę spotu No-Spy Comfort oddają jej emocje. Oddają też ból, który pojawia się w trudne dni. Tu jednak pole do popisu ma reklamowany lek z portfolio Sanofi-Aventis.
1 1 0 21.05.2012Nie ignoruj problemu, który masz pod nosem: „Cocaine Unwrapped” (wideo)Rozpoczęła się międzynarodowa kampania, promująca film dokumentalny „Cocaine Unwrapped” Rachel Seifert. Celem filmu oraz zbudowanej wokół niego kampanii społecznej jest zwiększenie świadomości wpływu, jaki ma spożywanie kokainy na setki ludzkich istnień, biorących udział w produkcji i dystrybucji narkotyku.