Ready – nowy program lojalnościowy B2B - Marketing przy Kawie
Ready – nowy program lojalnościowy B2B
  • 0
  • 1
5.03.2012

Ready – nowy program lojalnościowy B2B

Program Ready to narzędzie ułatwiające firmom zarządzanie projektami lojalnościowymi, prowadzonymi z partnerami biznesowymi lub dla nich. Klienci gromadzą w jednym miejscu środki, które pozwalają motywować partnerów (dystrybutorów, hurtownie, punkty sprzedaży detalicznej, przedstawicieli handlowych czy pracowników) oraz podtrzymywać pozytywne relacje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2012