0 1 0 0 0 6.03.2012Wyniki finansowe Clear Channel za 2011 rokClear Channel International, międzynarodowy koncern reklamy zewnętrznej, odnotował w 2011 roku 23% wzrost zysku na działalności operacyjnej oraz 11% wzrost przychodów.
0 1 0 0 0 6.03.2012Multimedia Polska reklamuje swój nowy wizerunekOd marca Multimedia Polska, dostawca usług triple play, rozpocznie reklamować swój nowy wizerunek. Hasło przewodnie kampanii „Jesteśmy multimedialni” nawiązuje do nazwy sieci oraz najnowszych technologii transmisji informacji.
1 1 0 0 0 6.03.2012Sphinx promuje się w Multikinach (wideo)Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię reklamową w Multikinach. Spot będzie emitowany przed wszystkimi nowymi filmami pojawiającymi się w repertuarze każdego z 24 kin sieci Multikino. Kampania potrwa do 20 marca.
0 1 0 0 0 6.03.2012Muji z agencją public relationsZ początkiem marca agencja Kostrzewa PR nawiązała współpracę z Muji – japońskim brandem tworzącym minimalistyczny design dla domu.
0 6 0 0 0 6.03.2012Rebranding Reserved wyróżniony w konkursie Rebrand 100 AwardsProjekt rebrandingu marki Reserved zdobył wyróżnienie i znalazł się w tegorocznym rankingu Rebrand 100 Awards. Rebranding marki został przeprowadzony przez agencję brandingową BNA (Brand Nature Access).
0 4 0 0 0 6.03.2012Wartość sponsoringu sportowego w 2011 rokuW 2011 roku wartość sponsoringu sportowego w telewizji wyniosła 2,7 mld złotych. W stosunku do roku poprzedniego był to wzrost o ponad 42% – wynika z raportu przedstawionego przez firmę Pentagon Research.
0 1 0 0 0 6.03.2012Jarosław Kret twarzą WeltbildWeltbild rozpoczął ogólnopolską akcję promocyjną skierowaną do swoich klientek. Kobiety, które dokonają zakupów w sklepie Weltbild, otrzymają upominek. Twarzą akcji został Jarosław Kret – znany dziennikarz telewizyjny.
0 1 0 0 0 6.03.2012Rainbow Tours automatyzuje marketing z SALESmanagoRainbow Tours wdrożył SALESmanago – system marketingu automatycznego, który monitoruje i analizuje zachowanie klientów na stronie WWW, prowadzi automatyczną segmentację klientów wg zainteresowań, a następnie kieruje do poszczególnych grup automatycznie dopasowane akcje marketingowe.
1 1 0 0 0 6.03.2012Konkurs Sony – wystąp w grze „Uncharted 3: Oszustwo Drake’a” (wideo)9 marca na stronie Sony Polska na Facebooku rozpocznie się konkurs „Casting do Uncharted – myślisz, że możesz być nowym Nathanem Drakiem?”. Zwycięzca wystąpi w grze w roli nowej postaci dostępnej w trybie multiplayer. Konkurs potrwa do 18 marca.
5 4 0 0 0 6.03.2012Heyah reklamuje darmowe rozmowy telefoniczne (wideo)W serii spotów Heyah reklamuje swoją nową usługę – Freeyah. Operator zachęca do ściągnięcia darmowej aplikacji na smartfona, co ma umożliwić darmowe rozmowy z innymi jej użytkownikami. Z usługi mogą korzystać użytkownicy wszystkich sieci komórkowych.