Streetcom rozpoczyna działania w Czechach
  • 0
  • 1
6.03.2012

Streetcom rozpoczyna działania w Czechach

Agencja Streetcom Polska rozpoczyna działalność w Czechach. Jest to kolejny – po Litwie i Węgrzech – rynek, na którym Streetcom będzie prowadził kampanie rekomendacji konsumenckich. Pierwsza kampania prowadzona jest dla marki OralB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47536 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 marca 2012

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2012

Dlaczego konsumenci zrywają z kontakty z markami w mediach społecznościowych? (infografika)

W 2011 r. 94% największych marek (91% w 2010) wykorzystywało swoje profile na Facebooku jedynie do jednokierunkowej interakcji ze swoimi fanami, nie udostępniając konsumentom możliwości rozpoczęcia konwersacji. Ponadto 56% marek (zarówno w 2011, jak i w 2010 r.) nie odpowiadało na pojedyncze komentarze użytkowników. Takie są wyniki badania przeprowadzonego w grudniu ub.r. przez firmę konsultingową A.T. Kearney. Przeanalizowała ona interakcje odbywające się na Facebooku pomiędzy 50 najważniejszymi światowymi markami a ich fanami, porównując je do tych z grudnia 2010 r.

5 marca 2012