0 1 0 0 0 9.05.2012Ubojnia drobiu, hiszpańska mucha i Pizza Express ukarane przez Radę Etyki ReklamyRada Etyki Reklamy, uznała że reklama Ubojni Drobiu Leszka Chuchraka, przedstawiająca kobietę w bikini leżącą na posadzce pomiędzy kurami „uprzedmiotawia kobiece ciało oraz łamie przepisy zakazujące dyskryminacji ze względu na płeć”. Negatywnie oceniono także dwa inne przekazy reklamowe: internetową reklamę afrodyzjaku oraz billboard pizzerii.
0 1 0 0 0 9.05.2012Akcja „Domówka w IKEA”19 maja w sklepie szwedzkiej firmy na warszawskim Targówku odbędzie się impreza pod hasłem „Domówka w IKEA”. W domówce weźmie udział 100 osób, które zostały wyłonione w drodze konkursu, ogłoszonego na Facebooku, na najlepsze zdjęcie noszące tytuł „Jak bardzo chcesz tam być”.
0 2 0 0 0 9.05.2012Polskie gazety nagrodzone w konkursie INMA Awards 2012INMA Awards 2012 jest światowym konkursem, w kórym nagradzane są najlepsze marketingowe kampanie nowych mediów. Zwyciężają w nim najbardziej rozpoznawalne i prestiżowe marki oraz firmy. W tegorocznej edycji polskimi laureatami został dziennik „Metro” oraz „Gazeta Wyborcza”.
0 1 0 0 0 9.05.2012Kampania „Ratujemy mozaiki”Akcja „Ratujemy mozaiki” ma na celu przywrócenie blasku oryginalnych dekoracji plastycznych i ich ochronę, aby mogły cieszyć się nimi kolejne pokolenia Polaków. Pomysłodawcą akcji jest Ceramika Paradyż, która zaprosiła do współpracy Fundację Architektury. Celem partnerów jest uwrażliwianie społeczeństwa i jego aktywizacja na rzecz ochrony spuścizny architektonicznej i artystycznej.
0 1 0 0 0 9.05.2012Kryzysy w mediach społecznościowych: raportSzybkie rozprzestrzenianie się informacji w Internecie umożliwia przeprowadzenie efektywnej kampanii reklamowej online. To samo zjawisko zwiększa jednak ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowych, gdy zaczynają pojawiać się negatywne opinie o produktach czy markach. Serwis AdWatch.pl opublikował raport zawierający szczegółową analizę zjawiska kryzysu w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 9.05.2012Pierwsza kinowa kampania Lexum (wideo)W kinach Cinema City ruszyła pierwsza kinowa kampania Lexum Europejskie Kliniki Okulistyczne. Widzowie zobaczą 30-sekundowy spot, wyświetlany w bloku reklamowym przed wszystkimi filmami (z wyjątkiem familijnych).
1 1 0 0 0 9.05.2012„Pierwszy dzień z Air Optix” w telewizji i salonach optycznych (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca miesięczne soczewki kontaktowe Air Optix, oferowane przez koncern Novartis. Kampania jest częścią złożonych działań promocyjnych, obejmujących również Internet i salony optyczne.
0 1 0 0 0 9.05.2012FreezBee rozpoczyna działalnośćProjekt FreezBee to multisponsorski program lojalnościowy, zastępujący telefonem komórkowym karty i inne łatwe do zgubienia gadżety. Dzięki niemu kontakt klienta z firmą mającą dla niego atrakcyjną ofertę odbywa się za pośrednictwem aplikacji mobilnej, SMS-ów bądź strony internetowej.
0 2 0 0 0 9.05.2012Internetowy wyścig bankówBanki najczęściej kojarzone z bankowością internetową to mBank (60%) i PKO BP (59%). Najbardziej zadowoleni z konta internetowego są klienci mBanku. Dostęp do usług i produktów bankowych wyłącznie przez Internet wystarcza tylko 22% badanych – pozostali nadal odwiedzają placówki. Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej – wynika z najnowszego badania Internet Banking Monitor ARC Rynek i Opinia.
2 1 0 0 0 9.05.2012Frugo sentymentalnie: spoty sprzed lat w kampanii telewizyjnej (wideo)7 maja ruszyła kampania telewizyjna marki Frugo. W kampanii zdecydowano się na wykorzystanie spotów sprzed kilkunastu lat, tzn. z czasów pierwszej kampanii telewizyjnej marki. Akcja reklamowa potrwa do 27 maja. Jeszcze w maju kampania zostanie rozszerzona o radio, Internet i outdoor.