0 1 0 11.09.2012The Wildest Night Party w Poznaniu – konkurs DesperadosaDesperados rozpoczął promocję imprezy The Wildest Night Party, która w tym roku odbędzie się w Poznaniu. Celem kampanii jest dystrybucja zaproszeń na to wydarzenie.
0 1 0 11.09.2012Ariston i Glassolutions nawiązują współpracę z agencją PRAriston Thermo Polska – firma oferująca urządzenia grzewcze oraz Glassolutions – producent szkła budowlanego rozpoczęły współpracę z agencją E.C.H.O Communications.
0 1 0 11.09.2012„E-commerce w praktyce – jesień”. Znamy pełny plan roadshow Akademii Empathy17 września rusza cykl bezpłatnych konferencji Akademii Empathy. Obecnie trwa rejestracja.
0 6 1 11.09.2012Polskie blogerki promują zegarki Festina10 września rozpoczęła się kampania promująca damskie zegarki marki Festina. Działania obejmują przede wszystkim znane blogi modowe i Facebooka. Akcja potrwa do połowy października br.
1 1 0 10.09.2012Druga edycja kampanii pralek Eco Bubble firmy Samsung (wideo)Rozpoczyna się druga edycja kampanii reklamowej pralek firmy Samsung. Działania promować będą technologię Eco Bubble.
1 1 0 10.09.2012Rywalizacja na wirtualnym rynku – po raz 13. w PolsceTrwa rejestracja zespołów do konkursu Global Management Challenge Poland 2012. GMC to interaktywny projekt przeznaczony dla pracowników firm i studentów. W konkursie uczestniczą zespoły (3–5 osób), które przyjmują role zarządów wirtualnych firm.
0 1 0 10.09.201210. jubileuszowa edycja konkursu „Tesco dla szkół”W tym roku odbędzie się dziesiąta edycja konkursu „Tesco dla szkół” – projektu Tesco Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jego tegoroczne hasło to „Zdrowo najedzeni”.
0 2 0 10.09.2012„Zaopiekuj się książką!” – wędrówki książek w małych polskich miastachOd 10 do 30 września w szesnastu miastach powiatowych działać będą swego rodzaju uliczne wypożyczalnie książek. „Zaopiekuj się książką!” to akcja propagująca czytelnictwo, prowadzona pod patronatem Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, na zlecenie firmy SKOK Ubezpieczenia.
3 1 0 10.09.2012T-Mobile i ukryta kamera na stacji paliw (wideo)10 września miała miejsce premiera nowego spotu T-Mobile na kartę, który będzie kontynuował serię reklam nakręconych ukrytą kamerą. Wszystkie filmy pokazują prawdziwe, żywe reakcje klientów na niespodziewane podwojenie ich zakupów.
3 1 0 10.09.2012„Ikonografia” – kampania Idea Banku (wideo)Idea Bank rozpoczął swoją kampanię wizerunkowo-produktową. Kluczowym elementem kreacji jest logotyp banku – stąd tytuł kampanii: „Ikonografia”.