Ubojnia drobiu, hiszpańska mucha i Pizza Express ukarane przez Radę Etyki Reklamy
  • 0
  • 1
9.05.2012

Ubojnia drobiu, hiszpańska mucha i Pizza Express ukarane przez Radę Etyki Reklamy

Rada Etyki Reklamy, uznała że reklama Ubojni Drobiu Leszka Chuchraka, przedstawiająca kobietę w bikini leżącą na posadzce pomiędzy kurami „uprzedmiotawia kobiece ciało oraz łamie przepisy zakazujące dyskryminacji ze względu na płeć”. Negatywnie oceniono także dwa inne przekazy reklamowe: internetową reklamę afrodyzjaku oraz billboard pizzerii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2012