Kryzysy w mediach społecznościowych: raport
  • 0
  • 1
9.05.2012

Kryzysy w mediach społecznościowych: raport

Szybkie rozprzestrzenianie się informacji w Internecie umożliwia przeprowadzenie efektywnej kampanii reklamowej online. To samo zjawisko zwiększa jednak ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowych, gdy zaczynają pojawiać się negatywne opinie o produktach czy markach. Serwis AdWatch.pl opublikował raport zawierający szczegółową analizę zjawiska kryzysu w mediach społecznościowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2012

Internetowy wyścig banków

Banki najczęściej kojarzone z bankowością internetową to mBank (60%) i PKO BP (59%). Najbardziej zadowoleni z konta internetowego są klienci mBanku. Dostęp do usług i produktów bankowych wyłącznie przez Internet wystarcza tylko 22% badanych – pozostali nadal odwiedzają placówki. Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej – wynika z najnowszego badania Internet Banking Monitor ARC Rynek i Opinia.