1 1 0 0 0 9.05.2012Nowa identyfikacja wizualna stacji paliwowych Lotos (wideo)Stacje Lotos rozpoczynają zmianę swojej identyfikacji wizualnej, kolorystyki oraz wyglądu. Jako pierwsza zmianę przeszła stacja 344, mieszcząca się przy operze w Gdańsku. Jako stacja w segmencie premium oferuje teraz bezpłatny bezprzewodowy Internet, większe menu przekąsek, stanowisko tankowania dla osób niepełnosprawnych i przewijak dla niemowlaków.
0 1 0 0 0 9.05.2012Finanse oczami internautówDostępny jest już raport z VII fali badania „Finanse i plany finansowe internautów”, przygotowany przez Gemius i Interaktywny Instytut Badań Rynkowych. Wyniki badania przeprowadzonego w okresie marzec–kwiecień 2012 roku pozwoliły na analizę postaw użytkowników Internetu: ich nastrojów, przyzwyczajeń i oczekiwań wobec usług finansowych.
2 1 0 0 0 9.05.2012Nowa kampania reklamowa Nikon Polska (wideo)Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową „Jestem Nikon”, która obejmie telewizję, prasę oraz Internet. Celem działań jest promocja aparatów z serii Coolpix oraz wzmocnienie świadomości marki Nikon jako producenta wysokiej klasy sprzętu fotograficznego. Kampania potrwa do końca sierpnia.
1 1 0 0 0 9.05.2012Ruszyła kampania reklamowa Panasonic SmarTViera (wideo)Firma Panasonic rozpoczęła w Polsce kampanię telewizyjną promującą telewizory SmarTViera, w której wykorzystane zostaną spoty w wersji 30- i 15-sekundowej. Kampania potrwa cztery tygodnie i zakończy się 31 maja.
1 1 0 0 0 9.05.2012Kolejna odsłona kampanii „WiFi Express” ING Banku Śląskiego (wideo)ING Bank Śląski rozpoczął drugi etap kampanii konta Direct, w ramach której zostaną wyemitowane nowe odcinki produkcji „WiFi Express”. Równolegle z inicjatywy banku na ulice dwunastu polskich miast wyjechało 80 autobusów komunikacji miejskiej, umożliwiających bezpłatne połączenie z Internetem. Kampania rozpoczęła się 6 maja.
0 1 0 0 0 8.05.2012Portret polskiego kibicaMłody, towarzyski, dużo zarabiający mężczyzna w szaliku lub koszulce klubowej (albo reprezentacyjnej), pochodzący z małego lub średniego miasta – to typowy polski kibic piłki nożnej. Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy MasterCard.
0 1 0 0 0 8.05.2012Schwarzkopf Looks 2012 – Wybierz swój stylRozpoczęła się trzecia edycja kampanii promocyjnej marki Schwarzkopf. Akcja „Schwarzkopf Looks 2012 – Wybierz swój styl”, która rusza 1 maja, polega na konkursie SMS oraz działaniach na stronie internetowej. Kampania potrwa do 30 czerwca.
0 1 0 0 0 8.05.2012„Zamów pizzę i odbieraj nagrody!” – kampania promocyjna Dominium PizzaDominium Pizza rozpoczyna kampanię reklamową, promującą pizze dostarczane do domu. Kampania rozpoczęła się 1 maja i potrwa do 1 lipca; jej część radiowa i outdoorowa będzie prowadzona w konkretnych okresach dwutygodniowych w maju i czerwcu.
0 1 0 0 0 8.05.2012Żubrówka zadba o social mediaAgencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) poprowadzi kompleksową obsługę marki Żubrówka w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 1 8.05.2012Tyskie Klasyczne wsparte kampanią reklamowąTyskie wprowadza alternatywny wariant piwa – Tyskie Klasyczne, którego skład został stworzony w oparciu o ustanowione w XVI wieku prawo czystości piwa, w związku z czym piwo warzone jest wyłącznie ze słodu jęczmiennego, chmielu i wody.