„Pierwszy dzień z Air Optix” w telewizji i salonach optycznych (wideo)
  • 1
  • 1
9.05.2012

„Pierwszy dzień z Air Optix” w telewizji i salonach optycznych (wideo)

W kwietniu rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca miesięczne soczewki kontaktowe Air Optix, oferowane przez koncern Novartis. Kampania jest częścią złożonych działań promocyjnych, obejmujących również Internet i salony optyczne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2012

Internetowy wyścig banków

Banki najczęściej kojarzone z bankowością internetową to mBank (60%) i PKO BP (59%). Najbardziej zadowoleni z konta internetowego są klienci mBanku. Dostęp do usług i produktów bankowych wyłącznie przez Internet wystarcza tylko 22% badanych – pozostali nadal odwiedzają placówki. Blisko 30% użytkowników bankowości internetowej korzysta również z bankowości mobilnej – wynika z najnowszego badania Internet Banking Monitor ARC Rynek i Opinia.