0 2 0 0 0 11.06.2012Polska-Grecja: 22 marki na wizjiPodczas meczu Polska-Grecja, który odbył się 8 czerwca, efektywnie wyeksponowane zostały 22 marki. Łączny czas ekspozycji na wizji wyniósł 104 minuty – wynika z badania Pentagon SponsorTrack.
0 1 0 0 0 11.06.2012Kraków PR we współpracy z Krakowską Akademią im. Andrzeja Frycza ModrzewskiegoStowarzyszenie Kraków PR rozpoczęło współpracę z Krakowską Akademią im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego. W ramach wspólnych działań stowarzyszenie obejmie patronatem studia o specjalizacji public relations na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
0 1 0 0 0 11.06.2012Seminarium: „Projektowanie usług – od kompetencji do zysku”26 czerwca 2012 roku w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego odbędzie się bezpłatne seminarium, poświęcone branży service design, najnowszym trendom w innowacyjnej gospodarce oraz zawodowi menedżer projektowania usług.
0 1 0 0 0 11.06.2012Skok rozpoczyna kampanię promującą pożyczki gotówkoweRozpoczyna się kampania Skok (Kas Stefczyka), promująca pożyczki gotówkowe z obniżonym oprocentowaniem. Kampania potrwa przez sześć miesięcy.
0 1 0 0 0 11.06.2012Nowe kategorie w Effie Awards 2012Wprowadzono dwie nowe kategorie w konkursie Effie Awards 2012 – digital oraz e-commerce/e-services/m-commerce. Kampanie reklamowe, które powstały w 2011 roku, można teraz zgłaszać do konkursu w 15 kategoriach produktowych i w 5 kategoriach specjalnych (w tym w 2 nowych kategoriach).
2 1 0 0 0 11.06.2012Kapselek Tymbarku kibicuje na Euro (wideo)Rozpoczęła się emisja najnowszych piłkarskich spotów Tymbarku. Kapselek Tymbarku pojawia się na boisku i zabawnymi hasłami podkreśla emocje wszystkich fanów piłki nożnej.
0 2 0 0 0 11.06.2012„Głowy do góry!”– kampania wizerunkowa PZU8 czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa PZU, która potrwa do końca miesiąca. Działania reklamowe będa prowadzone w dniach, w których w Polsce będą odbywać się mecze Euro 2012 (4 w Warszawie, 2 w Gdańsku i 1 we Wrocławiu). Aktywności mają charakter eventowy i będą wspierane przez reklamę displayową w Internecie oraz aktywności z obszaru media relations, social i e-PR.
0 1 0 0 0 11.06.2012Podsumowanie warsztatów „Technologia w służbie marketingu” w akademii QuestusaW Worlinach odbyły się warsztaty „Technologia w służbie marketingu”, prowadzone przez akademię Questusa. Rozmawiano o najnowszych technologiach, o tym, jakie wywołują one zmiany, oraz o tym, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości, zdefiniowanej między innymi przez serwisy społecznościowe.
0 4 0 0 0 11.06.2012Kobieta i mężczyzna na zakupach: raportKobieta kupuje dla siebie owoce i warzywa, mężczyzna: papierosy i alkohol. Ona przywiązuje wagę do estetyki sklepowego wnętrza, bacznie przygląda się wartościom odżywczym produktów i ich pochodzeniu. On, wbrew powszechnie panującej opinii, ma bardzo podobne zwyczaje. Choć zakupy robią zwykle oddzielnie, aż ponad 40% mężczyzn potrzebuje kobiecego towarzystwa. Jeden aspekt ich wspólnych zakupów nie podlega jednak dyskusji: obydwoje na pierwszym miejscu stawiają świeże produkty i serdeczną obsługę – wynika z raportu „Odido – Rodzinne zakupy za rogiem”.
0 1 0 0 2 11.06.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYE-mail marketing – zwiększaj sprzedaż małym kosztem!Dystrybucja newsletterów wciąż cieszy się dużą popularnością, ale nie wszyscy znają możliwości i ograniczenia prawne związane z tą praktyką. Eksperci Trusted Shops przygotowali więc dla właścicieli e-biznesów praktyczny Przewodnik po E-mail Marketingu. Można się z niego dowiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać newsletter, by zwiększyć obroty oraz o czym pamiętać, by nie narazić się na ewentualne konsekwencje prawne.Artykuł promocyjny