Kobieta i mężczyzna na zakupach: raport
  • 0
  • 4
11.06.2012

Kobieta i mężczyzna na zakupach: raport

Kobieta kupuje dla siebie owoce i warzywa, mężczyzna: papierosy i alkohol. Ona przywiązuje wagę do estetyki sklepowego wnętrza, bacznie przygląda się wartościom odżywczym produktów i ich pochodzeniu. On, wbrew powszechnie panującej opinii, ma bardzo podobne zwyczaje. Choć zakupy robią zwykle oddzielnie, aż ponad 40% mężczyzn potrzebuje kobiecego towarzystwa. Jeden aspekt ich wspólnych zakupów nie podlega jednak dyskusji: obydwoje na pierwszym miejscu stawiają świeże produkty i serdeczną obsługę – wynika z raportu „Odido – Rodzinne zakupy za rogiem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

E-mail marketing – zwiększaj sprzedaż małym kosztem!

Dystrybucja newsletterów wciąż cieszy się dużą popularnością, ale nie wszyscy znają możliwości i ograniczenia prawne związane z tą praktyką. Eksperci Trusted Shops przygotowali więc dla właścicieli e-biznesów praktyczny Przewodnik po E-mail Marketingu. Można się z niego dowiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać newsletter, by zwiększyć obroty oraz o czym pamiętać, by nie narazić się na ewentualne konsekwencje prawne.
Artykuł promocyjny

8 czerwca 2012