Nowe kategorie w Effie Awards 2012
  • 0
  • 1
11.06.2012

Nowe kategorie w Effie Awards 2012

Wprowadzono dwie nowe kategorie w konkursie Effie Awards 2012 – digital oraz e-commerce/e-services/m-commerce. Kampanie reklamowe, które powstały w 2011 roku, można teraz zgłaszać do konkursu w 15 kategoriach produktowych i w 5 kategoriach specjalnych (w tym w 2 nowych kategoriach).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2012

Kobieta i mężczyzna na zakupach: raport

Kobieta kupuje dla siebie owoce i warzywa, mężczyzna: papierosy i alkohol. Ona przywiązuje wagę do estetyki sklepowego wnętrza, bacznie przygląda się wartościom odżywczym produktów i ich pochodzeniu. On, wbrew powszechnie panującej opinii, ma bardzo podobne zwyczaje. Choć zakupy robią zwykle oddzielnie, aż ponad 40% mężczyzn potrzebuje kobiecego towarzystwa. Jeden aspekt ich wspólnych zakupów nie podlega jednak dyskusji: obydwoje na pierwszym miejscu stawiają świeże produkty i serdeczną obsługę – wynika z raportu „Odido – Rodzinne zakupy za rogiem”.