Podsumowanie warsztatów „Technologia w służbie marketingu” w akademii Questusa
  • 0
  • 1
11.06.2012

Podsumowanie warsztatów „Technologia w służbie marketingu” w akademii Questusa

W Worlinach odbyły się warsztaty „Technologia w służbie marketingu”, prowadzone przez akademię Questusa. Rozmawiano o najnowszych technologiach, o tym, jakie wywołują one zmiany, oraz o tym, jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości, zdefiniowanej między innymi przez serwisy społecznościowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 czerwca 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2012

Kobieta i mężczyzna na zakupach: raport

Kobieta kupuje dla siebie owoce i warzywa, mężczyzna: papierosy i alkohol. Ona przywiązuje wagę do estetyki sklepowego wnętrza, bacznie przygląda się wartościom odżywczym produktów i ich pochodzeniu. On, wbrew powszechnie panującej opinii, ma bardzo podobne zwyczaje. Choć zakupy robią zwykle oddzielnie, aż ponad 40% mężczyzn potrzebuje kobiecego towarzystwa. Jeden aspekt ich wspólnych zakupów nie podlega jednak dyskusji: obydwoje na pierwszym miejscu stawiają świeże produkty i serdeczną obsługę – wynika z raportu „Odido – Rodzinne zakupy za rogiem”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.06.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

E-mail marketing – zwiększaj sprzedaż małym kosztem!

Dystrybucja newsletterów wciąż cieszy się dużą popularnością, ale nie wszyscy znają możliwości i ograniczenia prawne związane z tą praktyką. Eksperci Trusted Shops przygotowali więc dla właścicieli e-biznesów praktyczny Przewodnik po E-mail Marketingu. Można się z niego dowiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać newsletter, by zwiększyć obroty oraz o czym pamiętać, by nie narazić się na ewentualne konsekwencje prawne.
Artykuł promocyjny

8 czerwca 2012